• 6
  • 7
2025-10-10, 19:01
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Frågan här gäller ju om det är pga vaccinet som de numera skriker rasist, eller om de var lite dumma i huvudet även innan vi hade Covid-vaccin?

Alla som tar covid vaccinen är hjärntvättade. De är robotar och speciellt den som nu sitter och läser mina inlägg. Den personen är värst av alla. Tänk att folk är så dumma och tar diverse sprutor för alla krämpor. Det kommer bli förödande konsekvenser för deras hälsa. Men det är de än inte medvetna om då de är lobotomerade.
Citera
2025-10-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Alla som tar covid vaccinen är hjärntvättade. De är robotar och speciellt den som nu sitter och läser mina inlägg. Den personen är värst av alla. Tänk att folk är så dumma och tar diverse sprutor för alla krämpor. Det kommer bli förödande konsekvenser för deras hälsa. Men det är de än inte medvetna om då de är lobotomerade.

Samtidigt så har ju du, precis som jag, blivit vaccinerad som liten. Mot både det ena och andra.

Jag säger inte att det var rätt att alla skulle ta vaccinet (fortfarande frivilligt i Sverige), men att påstå att alla som vaccinerat sig är dumma i huvudet är väl en gigantisk överdrift.

Det enda vaccinet jag tagit i vuxen ålder är just Covid-vaccin, och det är inte för min skull utan för familjens skull som skulle ligga illa till pga andra sjukdomar.

Du verkar ju va minst lika lobotomerad i ditt vaccin-motstånd som de du påstår blivit korkade av vaccinet, men nu ändrade du sig och påstod att de var dumma i huvudet redan innan, vilket betyder att det då inte alls har med Covid-vaccin att göra….

Slutledningsförmågan är på topp.
Citera
2025-10-17, 00:03
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Samtidigt så har ju du, precis som jag, blivit vaccinerad som liten. Mot både det ena och andra.

Det finns mängder med multi sjuka som vägrat vaccin som fått corona flera gånger och lever än idag. Du är totalt hjärntvättad precis som alla andra som tror att de behöver covid vaccin.

Man kan inte vaccinera mot ett virus som muterar.
Citera
2025-10-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Det finns mängder med multi sjuka som vägrat vaccin som fått corona flera gånger och lever än idag. Du är totalt hjärntvättad precis som alla andra som tror att de behöver covid vaccin.

Man kan inte vaccinera mot ett virus som muterar.

Är det nån som har påstått något annat menar du?
Citera
2025-10-17, 12:07
Medlem
Åter igen - det finns andra forum där ni kan prata om Covid.
Citera
2025-10-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Åter igen - det finns andra forum där ni kan prata om Covid.
Ja håller med, varför hålla på och spamma trådar med irrelevant nonsens. Totalt ointressant.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in