2025-10-09, 13:26
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men var inte han ovanligt mycket omtyckt för att vara sosse här på Flashback ändå?

Skrevs det så mycket hat om honom här?

Jämfört med andra politiker, nej. Håkan Juholt var lågmäld och kortvarig i politiken så det borde ganska lite elakheter om honom här.

Han blev som bekant bortmanuvrevad, men vi vet ganske lite om varför. Detta är något som FB borde kolla upp mera istället. Detta i likhet med Mona Sahlin och tobleroneaffären men där är det ganska känt varför hon blev bortmotad.
Citera
2025-10-09, 14:03
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jämfört med andra politiker, nej. Håkan Juholt var lågmäld och kortvarig i politiken så det borde ganska lite elakheter om honom här.

Han blev som bekant bortmanuvrevad, men vi vet ganske lite om varför. Detta är något som FB borde kolla upp mera istället. Detta i likhet med Mona Sahlin och tobleroneaffären men där är det ganska känt varför hon blev bortmotad.

Jag har för mig att han blev bortmanövrerad för att han var ganska manlig av sig. Det vill man inte ha i de vänstersnuskiga partierna längre. Se på Ynkeman och lill-mogge. Framträder ju som kränkta kärringar.
Citera
2025-10-10, 20:19
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3055
Håkan var riktigt bra. Förstår inte varför man vill skriva elakheter om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Ja det är/var inga större fel på Håkan Juholt.
Men han kunde valt sitt umgänge bättre.
Håller med. Håkan var ju bara en spelpjäs i ett större spel inom SAP. Likt Anna Kinberg Batra.

Nu är jag inte sosse. Men tycker likväl att Håkan verkar väldigt trevlig. Han duger definitivt bättre som ambassadör än som ordförande för SAP.

Kan inte förstå varför man vill skriva något elakt om honom.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in