2025-09-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Det låter som inbillning och inget annat.
Och varför skulle någon inbilla sig det? Trist svar .
Citera
2025-09-21, 21:26
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Och varför skulle någon inbilla sig det? Trist svar .
Ja varför inbillar sig folk saker alls?
Citera
2025-09-21, 21:26
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Definitivt inte.
Ok
Citera
2025-09-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Ja varför inbillar sig folk saker alls?
Det kan också vara för att folk inte har svar på frågan, så ska det vara inbillning istället.

Vet tyvärr inte varför det blir så för dig. Funderat på att lägg av med det helt?
Citera
2025-09-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Det kan också vara för att folk inte har svar på frågan, så ska det vara inbillning istället.

Vet tyvärr inte varför det blir så för dig. Funderat på att lägg av med det helt?
Jo jag lägger av med vitt snus av den enkla anledningen att jag blir så jäkla dålig så jag inte kan snusa det, undrade bara om nån visste om det fanns nått konstigt i det eller om fler hade det så med.
Citera
2025-09-21, 22:23
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Asså jag blir fysiskt sjuk får panik attacker typ av vitt snus, även fast det bara är 3.5 mg per portion, medans ja kan snusa vanlig xr göteborg som de är 8-9 mg i per portion utan att känna något.
Är det nått jävla gift i det vita eller vad är grejen? Min kropp reagerar som det är typ 15 mg/ portion av det, är det nått sötnings ämnade som xytiol elr nått elr

Det tas upp snabbare och är mycket starkare än vanligt snus. Jag kan inte snusa vitt snus med menthol (Ice-varianter). Det tas upp extremt fort och jag får panikkänslor. Vanliga smaker funkar däremot bra.

Något du kan göra är att rulla snusen i mitten och riva av den i två. En halva är tillräckligt mycket för en bra effekt. Dessutom är det ju väldigt ekonomiskt.
Citera
2025-09-22, 08:04
Medlem
Citat:
Jo jag lägger av med vitt snus av den enkla anledningen att jag blir så jäkla dålig så jag inte kan snusa det, undrade bara om nån visste om det fanns nått konstigt i det eller om fler hade det så med.
Det är bra.

Har aldrig snusat själv så jag vet inte vad jag gör i den här tråden egentligen. Men nikotin påverkar ju kroppen på olika sätt. Om vitt snus då är ännu starkare så kommer det väl en reaktion med stresshormoner i kroppen, som då gör att du får panikångest.
Senast redigerad av Jessicaa92 2025-09-22 kl. 08:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in