2025-09-21, 15:25
Medlem
Jag är sjuksköterska och söker efter utbildningar inom prp/prf behandlingar och injektioner i Sverige. Främst för Knän och höft. Jag söker också forum där jag kan hitta annat folk som är intresserad av detta där man kan lära av varandra och diskutera runt dessa behandlingar och tekniker.
Jag tycker detta område är väldigt intressant och något jag tror kan hjälpa många.

Väldigt tacksam för alla tips och hjälp.
Citera
2025-09-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponta77
Jag är sjuksköterska och söker efter utbildningar inom prp/prf behandlingar och injektioner i Sverige. Främst för Knän och höft. Jag söker också forum där jag kan hitta annat folk som är intresserad av detta där man kan lära av varandra och diskutera runt dessa behandlingar och tekniker.
Jag tycker detta område är väldigt intressant och något jag tror kan hjälpa många.

Väldigt tacksam för alla tips och hjälp.
Inte för att vara negativ men… forum? Hur vet du att folket på de forumen är riktiga ssk och att de är seriösa?

Ska du använda dig av kunskaper inom vården så borde man kanske gå seriösa kurser. Inte lära av folk på nätet.
Citera
2025-09-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Inte för att vara negativ men… forum? Hur vet du att folket på de forumen är riktiga ssk och att de är seriösa?

Ska du använda dig av kunskaper inom vården så borde man kanske gå seriösa kurser. Inte lära av folk på nätet.

Är därför jag frågar efter utbildningar som inte är jätte lätt att hitta inom detta område. Men sedan kan det nog vara skillnad på kvalitet på utbildningar också inom detta och där måste man också vara kritisk och att man kollar så det verkligen är en bra utbildning. Och sedan kanske det var otydligt men absolut måste man alltid vara kritisk till vad folk säger också men min tanke är att träffa och lära känna andra som kanske redan gått utbildningar eller vet andra som har gått. Men sen kan det också vara intressant att höra andras upplevelser av dessa behandlingar, både folk som blivit behandlad och folk som behandlar.

Jag har hört positiva berättelser av folk som tagit prp samt stamceller.

Hoppas det blev lite tydligare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in