2025-09-17, 07:15
Medlem
Riksreptilens avatar
Brottet vi inte har än i Sverige kallas malicious communications och Prince Andrew fick även vara med.
Själva slottet har centralt läge men håller på att renoveras så ingår inte i Trumps tredagars rundtur.

Images of Trump, Epstein and Prince Andrew projected on Windsor Castle during Trump visit – video https://www.theguardian.com/us-news/...=share_btn_url

" Still images and videos of Donald Trump and Britain's Prince Andrew with convicted sex offender Jeffrey Epstein were projected onto the walls of Windsor Castle as Trump visited the United Kingdom. According to media reports, Thames Valley police said four people had been arrested on suspicion of malicious communication. "
Citera
2025-09-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Brottet vi inte har än i Sverige kallas malicious communications och Prince Andrew fick även vara med.
Själva slottet har centralt läge men håller på att renoveras så ingår inte i Trumps tredagars rundtur.

Images of Trump, Epstein and Prince Andrew projected on Windsor Castle during Trump visit – video https://www.theguardian.com/us-news/...=share_btn_url

" Still images and videos of Donald Trump and Britain's Prince Andrew with convicted sex offender Jeffrey Epstein were projected onto the walls of Windsor Castle as Trump visited the United Kingdom. According to media reports, Thames Valley police said four people had been arrested on suspicion of malicious communication. "
Patetiskt att se alla fula vänsterkärringar med sina plakat..haha..
Citera
2025-09-17, 12:28
Medlem
Klas-Vegass avatar
Det första jag tänker är att detta är en amerikansk inrikesfråga. Var det amerikaner så möjligen.

Några vänsterkärringar såg jag inte. Bara filmen på tornet.
Citera
2025-09-17, 12:53
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Det första jag tänker är att detta är en amerikansk inrikesfråga. Var det amerikaner så möjligen.

Teknikkunniga vänsterkärringar i så fall.
Jag lutar åt britter då Charles lillebror Andrew även var med i "konstprojektet.".
Citera
2025-09-17, 13:31
Medlem
Trakessons avatar
Citat:

Hur kan det vara en amerikansk inrikesfråga när det händer i UK? Windsor Castle ligger inte i USA. USA är tom kända för sin brist på slott. 😂
Citera
2025-09-17, 13:38
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Hur kan det vara en amerikansk inrikesfråga när det händer i UK? Windsor Castle ligger inte i USA. USA är tom kända för sin brist på slott. 😂
Frågan om epsteinfiles är en inrikesfråga.
Citera
2025-09-17, 15:50
Medlem
Det är då själva fan, vad lättkränkta människor är nuförtiden.
Att få en bild på sig själv, projicerad på en husvägg är väl inget att koppla in polisen för.
Det är ju inte värre än att hålla upp ett plakat.
Citera
2025-09-17, 15:51
Medlem
Mad monks avatar
Rätt kul påhitt bättre än vad de brukar göra iaf.
Citera
2025-09-17, 16:10
Medlem
Jag tycker att bilderna på husväggen kan jämföras med nedskräpning eller graffiti. Hör inte hemma på någon byggnad utan tillåtelse, kanske allra minst på en fredad älre byggnad.
Citera
2025-09-17, 17:34
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:

Prins Andrew är i högsta grad involverad i Epstainskandalen vilket såklat påverkar även brittisk inrikespolitik. Eftersom Trump ska träffa Charles som är bror till Andrew så har det vissa återverkningar på mötesdeltagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in