2025-09-16, 23:17
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Colecalciferol

Metoprolol

Venlafaxin

Quetiapin

Jag blir inte längre bäng, känner inget på amfetamin och kan inte bli full.

Någon som har ätit någon utav dessa mediciner som gör en ''nykter''?
Citera
2025-09-16, 23:31
Medlem
Fantens avatar
Colecalciferol är Vitamin D3 och Metoprolol är en betablockerare och ingen av dom påverkar hjärnan. Jag har själv vissa problem med hjärtat och tar bland annat Metoprolol och jag blir high as fuck. Det lämnar Venlafaxin och Quetiapin kvar. Det ena är en anti-depp av SNRI-typ och den andra är antipsykotika, det vill säga båda fuckar med signalsubstanserna. Vilken av dom det är vågar jag inte svara på, men en kvalificerad gissning är att det är Venlafaxinen.
Citera
2025-09-16, 23:34
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Colecalciferol är Vitamin D3 och Metoprolol är en betablockerare och ingen av dom påverkar hjärnan. Jag har själv vissa problem med hjärtat och tar bland annat Metoprolol och jag blir high as fuck. Det lämnar Venlafaxin och Quetiapin kvar. Det ena är en anti-depp av SNRI-typ och den andra är antipsykotika, det vill säga båda fuckar med signalsubstanserna. Vilken av dom det är vågar jag inte svara på, men en kvalificerad gissning är att det är Venlafaxinen.

Tack så mycket för ett snabbt svar. Då vet jag vilka två jag ska pausa med.
Citera
2025-09-16, 23:37
Medlem
Hej.

Jag gissar på quitapinen då den är antipsykotisk. Jag hade venlafaxin förr och blev bäng då med.

Du bör dock fortsätta ta din medicin för det finns en anledning till att du får den.

Mvh.
Citera
2025-09-16, 23:38
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Som sagt, vågar inte ta gift på det, men har svårt att tänka att vitaminer eller betablockerare är problemet, särskilt inte när jag tar det själv.

Edit: Jag menar så klart Quetiapin, om det är cannabis som inte funkar för dig.
Senast redigerad av Fanten 2025-09-16 kl. 23:41.
Citera
2025-09-17, 00:38
Avslutad
Citat:
Jag blir inte längre bäng, känner inget på amfetamin och kan inte bli full.

Det kallas fultjack eller Flashbacktjack 1% amfetamin, 39% dextrosol och 60% Via Color Sensitive
Citera
2025-09-17, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Det kallas fultjack eller Flashbacktjack 1% amfetamin, 39% dextrosol och 60% Via Color Sensitive

Ta reda reda på vilka leverynznsymer som det olika läkemedlen kräver för metabolisering, cyp 2d6 är involverad i amfetamin metabolisering och vissa läkemedel antingen ökar eller sänker aktiviteten på dessa
Citera
2025-09-17, 06:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter

Galning
Citera
2025-09-17, 08:44
Medlem
Airwave92s avatar
Min gissning är quetiapinet här
Citera
2025-09-17, 10:41
Medlem
Citat:

Svårt stt tro nån sv dem dks påverka i nån större utsträckning. Har iaf vänner som äter eller ätit dem och glatt smögat vidare i livet med god effekt. Men det kan.ju va individuellt som så mkt annat.
Citera
2025-09-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Min gissning är quetiapinet här

Visst, medicin kan verka olika på folk, men jag har gått på Quetiapin innan och blev bäng, minns inte dos på QTpien
Citera
2025-09-17, 17:30
Medlem
Adelsdams avatar
Varför bruka droger när du går på tung medicinering?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in