Citat:
Ursprungligen postat av
jamestoney
Så sant. Deras 175 kr i månaden var ju så fantastiskt. Inte ens i takt med inflationen, men det vet väl många svenskar ens vad det är.
Att sjukvården blivit ett skämt eller att äldre blir våldtagna av välfärdsräddarna, det verkar nästan vara värt det för de fick ju några kronor extra i plånboken.
Tyvärr har många blivit "rika" pga att invandringen har hjälpt bostadsbubblan. Men rikedomen är inbillad. De har ändå ingenstans att ta vägen om de skulle sälja skiten. Och vård får de inte när de vill ha hjälp.
Detta är bittert för alla som varit emot invandringen. De som integrerats i Sverige blir lika utnyttjade. Det är de som varken kan läsa eller skriva, och vägrar arbeta som ska få det bäst. Till råga på allt så växer ilskan mot invandrare i allmänhet så att de skötsamma drabbas lika mycket som packet som enbart vill suga ut det lilla välstånd som finns kvar.
Prioriteringarna är ren ondska och landet kommer inte att repa sig förrän packet skickas ut. Ingen ska behöva betala för parasiter.
Nästan alla har fått det sämre medans parasiterna lever som kungar.
och det äckliga vänsterpacket fattar inte ens vad som händer. De bara klagar över att de inte får tillräckligt mkt i bidrag.
100% fantastiskt rätt o korrekt!
När jag som utlänning började knorra, varna för, påpeka o opponera mig, på arbetsplatser, affärsmöten, i gymet etc etc så blev faktiskt alla (!) svenskar unisont eniga i att jag var en förfärlig människa o framförallt en utpräglad rasist.
Dessutom är o var det ofta här integrerade utlänningar som är öppet främlingshatande och allt som oftast väl representerade i att hjälpa hindra, ingripa o klara upp allehanda brott.
Det finns däremot många riktigt många hårt arbetande laglydiga invandrare, men varför i helvete tar dom inte tag i sina egna rötägg!!!!???? (Som kineser/asiater gör!!)
Dessutom, är man integrerad invandrare i Sverige så är man med, o äter man wienerkorv o blir full på midsommar o firar i viss mån jul!
Ut med ALLA kriminella/vandel utlänningar!!
Var håller valvinnaren fantastiske Jimmie hus?!
Det blev ”just another politician”, även han…