Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-16, 13:00
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Lasta på dem på flygplan och släpp dem över Gaza. Vi bjuder på fallskärm första gången.
Du fattar att det var en grupp judar som demonstrerade mot en annan grupp judar? Vilka judar vill du släppa ner med fallskärm och vad hoppas du uppnå?
Citera
2025-09-16, 13:04
Medlem
Cameltotems avatar
Det var väl inga barn där som jag tolkade men om de på riktigt står utanför en judisk skola där BARN passerar med såna budskap ska de fan slängas i fängelse för hot.

Helt jävla galet.
Citera
2025-09-16, 13:05
Medlem
Jag förstår inte varför en moderat politiker är upprörd. Det var ju deras egen tidigare partiledare, Reinfeldt, som uppmanade oss att öppna våra hjärtan. Vi gjorde det – och följderna var så uppenbara att till och med en femåring hade kunnat räkna ut dem. Så vad är det egentligen som politikerna gnäller över nu?”
Citera
2025-09-16, 13:25
Medlem
MrDonutss avatar
Shit tidö är snabba och handlingskraftiga när det gäller Israel. Undra varför de inte är lika på när det gäller Sverige och svenskarna.

Röstar ni verkligen på tidö igen när de försämrar våra rättigheter och gör oss till en indirekt diktatur?
Citera
2025-09-16, 13:32
Medlem
.nattramn.s avatar
Denna skola har fritis. Den stänger troligtvis 18.30. Så många småbarn är kvar i skolans lokaler

Man är rätt tappad om man tror att en skola som hyser förskoleklass och låg och mellanstadiet inte har barn där efter 17.30.

En sexåring vars föräldrar jobbar och är inte hemma förrän 18.00, var tror ni ungen är då?

Klart som fan att de visste att det fanns barn i lokalerna.

Det är bara att googla om skolan har fritis och när fritis stänger....

Så svaret finns där för alla inom 2 min.
Senast redigerad av .nattramn. 2025-09-16 kl. 13:36.
Citera
2025-09-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .nattramn.
Denna skola har fritis. Den stänger troligtvis 18.30. Så många småbarn är kvar i skolans lokaler

Tror du på allvar att judiska barn skadas av att se fem antisionistiska judar protestera mot Israels pågående folkmord?

Hur tappad är du själv?
Citera
2025-09-16, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Du fattar att det var en grupp judar som demonstrerade mot en annan grupp judar? Vilka judar vill du släppa ner med fallskärm och vad hoppas du uppnå?

De får mening i livet när de agerar som mänskliga sköldar mot "förtryckarna".

Nyttiga idioter har funnits i alla tider.
Citera
2025-09-16, 13:51
Medlem
.nattramn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Tror du på allvar att judiska barn skadas av att se fem antisionistiska judar protestera mot Israels pågående folkmord?

Hur tappad är du själv?
Var det inte du som hävdade att skolan skulle vara tom på barn. Trots det att skolor erbjuder fritis, tror att det kan vara lag på det. Samt de är normalt öppna vid tiden för demonstrationen.

Men om man inte är svensk är detta kanske något man inte vet?

Min poäng var att de mycket väl visste att det fanns barn där. De ska ju själva ha sagt att de har barn som går/gått där.

Något ljuger de om. Antingen är de inte judar som har haft barn på skolan eller sket de i vilket.

Hurvida någon mådde dåligt över det vet jag inte och det var inte heller min poäng.

Min poäng var att du, likt de som demonstrerade antingen ville vilseleda eller hade noll koll, alltså inte har barn som gått där eller på någon annan svensk skola.
Citera
2025-09-16, 13:52
Medlem
aquaman1s avatar
Så det var judar som demonstrerade mot att en misstänkt krigsförbrytare bjudits in till en närliggande lokal? Men regeringen var snabba med att skrika ”antisemitism” utan att ta reda på något om demonstrationen?

Man skäms för denna regering.
Citera
2025-09-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .nattramn.
Var det inte du som hävdade att skolan skulle vara tom på barn. Trots det att skolor erbjuder fritis, tror att det kan vara lag på det. Samt de är normalt öppna vid tiden för demonstrationen.

Men om man inte är svensk är detta kanske något man inte vet?

Min poäng var att de mycket väl visste att det fanns barn där. De ska ju själva ha sagt att de har barn som går/gått där.

Något ljuger de om. Antingen är de inte judar som har haft barn på skolan eller sket de i vilket.

Hurvida någon mådde dåligt över det vet jag inte och det var inte heller min poäng.

Min poäng var att du, likt de som demonstrerade antingen ville vilseleda eller hade noll koll, alltså inte har barn som gått där eller på någon annan svensk skola.
Hur vet du att det fanns barn där?
Citera
2025-09-16, 13:58
Medlem
Sveriges regering är rena folkmordslobbyn. Sjukt att de kallar judar för odjur när de försöker stoppa en massmördare från att föreläsa på en skola.

Vore intressant att utreda kopplingarna mellan folkmordsorganisationen och regeringen.

Ska bli skönt när SD eliminerar moderater och co.
Citera
2025-09-16, 13:58
Medlem
Q6s avatar
Antisionistiska judar, transor för Hamas, kan vi inte bara skicka dem till Gaza?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in