2025-09-22, 21:03
Bannlyst
Seriöst? Är hon inte typ flata och manshatare? Hon känns mer feminazi än ”borderline”. Vad tror ni? Hon provocerar dem med avsikt för att kunna anmäla dem?
Citera
2025-09-22, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whaggadingus
Den dagen hon träder fram om kvinnans brott mot henne som en kvinna kanske det kan öppna upp ögonen för detta komplexa, mer tabubelagda. Det är verkligen ingenting många skulle våga anmäla. Att en kvinna gett sig på en kvinna. Likt en man knappt vågar anmäla att han blivit överfallen av en man.

Hennes berättelse om just den kvinnan, är så stark att den inte förtjänar att ligga på Flaschback utan komma ut i dess hela format i en bok. Men ett serie-tips jag fick från henne för att försöka förstå den upplevelsen hon hade i sitt grannskap, boende som jag fick det året det hände är: Top of The Lake säsong 1. Den säger egentligen ingenting samtidigt som den säger allt.

Ni får undra vidare kring "grann-frun" tills hon själv delar med sig.
Är hon flata?
Citera
2025-09-23, 09:43
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Vad är det för arbetsgivare som låter det fortgå? Här är det arbetsgivaren som sviker från sitt ansvar.

Håller verkligen med!
Citera
2025-09-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Håller verkligen med!

Som jag har förstått det har hon bytt arbetsgivare hela tiden. Hon har också enligt henne själv fått bra stöttning från ett fackförbund. Vilket kan ni se om ni googlar henne.
Citera
2025-09-26, 12:01
Medlem
Väldigt tyzzztt om hur många schnablar hon har schmakat - måzztte vara massor-
hon har väl bara anmält ett fåtal
Citera
2025-10-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaman123
Som jag har förstått det har hon bytt arbetsgivare hela tiden. Hon har också enligt henne själv fått bra stöttning från ett fackförbund. Vilket kan ni se om ni googlar henne.

Och hon är på G igen …

https://www.tv4.se/artikel/3mDhIuFn6...um=shared_link
Citera
2025-10-24, 08:22
Medlem
Där ser man. Transport är inte rädda för att slösa på Statens resurser när det gäller en vän. Men varför skulle hon sluta när Transport stöttar henne in i kaklet.
Citera
2025-11-07, 08:16
Medlem
Hennes Facebooksida är öppen igen.
Citera
2025-11-07, 12:38
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaman123
Hennes Facebooksida är öppen igen.

Vad heter hon?