Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-18, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Js jag kan lite hålls med. Alltså jag såg att från småbarn till 80-åringar där och sjukt måna som var beredda att kämpa för sitt liv. Har svårt att se våra 45-åringar komma dragande med ungarna eller 80-åringarna här. Det vi måste fatta är att UK har tröttnat. Verkligen tröttnat. Det är på en helt annan nivå. Hela deras yttrandefrihet har tagits bort. Var en person som hade blivit åtalad för att ha skrivit bottocks. På sociala medier åsyftande polisen då. Lägg till two-tier policing som har struntat i migrant-gäng som härjat i 20-30 år med myndigheternas goda vilja så fattar man att topplocket går. Jag har aldrig hört någonsin av folk som beskrivit sådan upprördhet. För dem var nationen redan borta. Man bara grät när man hörde deras reflektioner. Tyck vad du vill om Tommy Robinson .en det här mötet var absolut nödvändigt Keir starmer kan avgå nu!

Det är ju en sinnessjuk mardröm det som händer i UK att människor jagas av polis för åsikter på sociala medier. Snacka om att gå bakåt i utvecklingen men Sverige är väl på väg ditt också med våran patetiska och usla polis och inkompetenta politiker.
Citera
2025-09-18, 07:23
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det är ju en sinnessjuk mardröm det som händer i UK att människor jagas av polis för åsikter på sociala medier. Snacka om att gå bakåt i utvecklingen men Sverige är väl på väg ditt också med våran patetiska och usla polis och inkompetenta politiker.
Ja jag vet. Gissa varför flera miljoner drog ut på gatorna nu förra helgen ÄVEN om det var Tommie Robinson. De har helt glömt samhällskontraktet de hade med starmer nu bryr de sig inte. Många av dessa har militär bakgrund ok ckså då kommer bli våldsamt.
Citera
2025-09-18, 08:36
Medlem
DeValeras avatar
Jag hoppas verkligen att detta inte bara är ett tillfälligt utlopp av missnöje, utan att en politisk folkrörelse som står upp för sitt land skapas. En rörelse som inte bara attraherar massorna av befolkningen utan även attraherar personer med vilja och intellektuell kapacitet att kämpa för UK sak. En rörelse som inte enbart genomför politiska manifestationer som demonstrationer utan även arbetar för att genomsyra samhällsorganen samt även skapar en förmåga att svara för dess anhängares säkerhet.
Citera
2025-09-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hur kan du ens jämföra Tommy Robinson med SD? De är på helt olika politiska planeter!

Tommy Robinson försöker just nu rädda sitt land. Det gör inte SD.

Är du läskunnig?
Citera
2025-09-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Källa: läste inälvorna på en get.

Exakt. Det är nog väldigt mycket gut feeling bland de som tycker att Robinson är en räddare.
Citera
2025-09-18, 09:44
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Man kan förstå att de icke önskvärda protesterar, men vad som har betydelse är om politiker och myndigheter gör sitt jobb.

Vilket jag inte tror att de vill.

Så det är liksom bara att fortsätta se på när människor från andra delar av världen knallar in över gränserna och kräver sina rättigheter till bidrag, försörjning och bostad etc.
Politikerna jobbar mot folket, för etablissemanget. De har redan fullständigt klart för sig vad som händer. De gör allt för att det ska fortsätta.

Det som har betydelse är om vanliga människor förenar sig och tar över institutioner. Politikerna är i praktiken maktlösa om så skulle ske. Det är därför de gör allt gör att lura i oss vanliga människor att vi är msktlösa. Psykologisk krigsföring är det enda vapen de har.
Citera
2025-09-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Och ändå har han rätt i precis allt han säger. På varenda punkt. Det är därför han fått så många med sig.

Inte så illa pinkat av en gammal kåkfarande högerextrem och knarkande fotbollshuligan.

Det är väl framförallt väldigt många som är väldigt rädda som han lyckas dra till sig. Det är väl även därför det förekommer såpass mycket desinformation bland extremhöger, man vill underblåsa rädslan eftersom man vet att det drar till sig fler anhängare.
Citera
2025-09-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Skulle han ha fel menar du?

Eller han får inte lov att yttra åsikter pga sitt förflutna och måste han därför hålla käften?

Vad har ditt CV på honom att göra med dennes åsikt om yttrandefrihet och illegal invandring?

Ja, att förskingra pengar från sin organisation tycker jag är fel. Att hota journalister som skriver om det tycker jag är fel. Att sprida lögner om en mobbad pojke tycker jag är fel. Så ja, jag skulle säga att han har fel och gör fel.
Citera
2025-09-18, 11:08
Medlem
Mailmanss avatar
Som jag sagt tidigare. Det absolut bästa med den här demonstrationen är att vi alltid kommer kunna peka på att media medvetet ljög om antalet och att det var stökigt.

Finns inte en människa på jorden som kan NÅGONSIN säga att media går att lita på längre. Det är bara peka på detta tillfället.

Extremt skönt!
Citera
2025-09-18, 17:03
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Som jag sagt tidigare. Det absolut bästa med den här demonstrationen är att vi alltid kommer kunna peka på att media medvetet ljög om antalet och att det var stökigt.

Finns inte en människa på jorden som kan NÅGONSIN säga att media går att lita på längre. Det är bara peka på detta tillfället.

Extremt skönt!

Finns massor som säger att de går att lita på. Har du inte lärt dig nånting? De vänstervridna Non Player Karaktärerna är immuna mot fakta. De skulle förneka att 2+2=4 om så krävdes.
Citera
2025-09-18, 17:26
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Finns massor som säger att de går att lita på. Har du inte lärt dig nånting? De vänstervridna Non Player Karaktärerna är immuna mot fakta. De skulle förneka att 2+2=4 om så krävdes.

Detta är omöjligt att förneka, det var min poäng. Men fattar vad du menar
Citera
2025-09-18, 17:34
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans

Extremt skönt!
Nä det bästa var att det var en massiv demonstration. Det är en av sakerna som högern har saknat. För varje 1000 personer i den demonstrationen så tappar 10 000 andra skammen att vara höger.

Skammen har varit vänsterns bästa vapen. Genom Hollywood, BBC, The Sun, media. Nu är det vänstern som skäms i USA med Charlie Kirk och alla som får sparken. Det är högern som stolt visar upp sig vare sig det var 150 000 eller 500 000 i demonstrationen. Allt över hundratusen var en enorm seger.
Senast redigerad av Pedri 2025-09-18 kl. 18:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in