2025-09-12, 21:35
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandielion
Varför i hela friden skriver media om sånt här? Man får intryck av att invandrare bara har skit att
slänga på det land som tagit emot dom. Får en att tänka på ett och annat som stör ens sinnesfrid.

+1 på den. otacksammare folk än svenska snyltflyktingar finns ej.
Citera
2025-09-12, 21:36
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Ja, det är hemskt. Jag råkade en gång ut för att polisen stoppade mig och tvingade mig att visa mitt körkort, trots att jag inte begått något brott och jag har ett giltigt körkort. Men de tvingade mig ändå att stanna min bil och veva ner rutan.

Efter den händelsen var jag helt chockad, kunde inte sova och var tvungen att stanna hemma från jobbet helt eller delvis i nästan tre år. Jag har försökt få ut ett skadestånd från polisen, men de bara skrattade åt mig. Då blev jag ännu mer kränkt och chockad och var tvungen att vara sjukskriven ännu längre.

var med om liknande. är nu sjukpensionerad.
Citera
2025-09-13, 01:30
Medlem
Om det inte hade handlat om en stackars oskyldig blatte utan en förvirrad Svensk som sedan inte kunnat sova efter den hemska biljettkontrollen, hade media då nappat?

Eller skriver dom bara om detta för att kunna fantisera ihop lite rasism igen?
Citera
2025-09-13, 01:31
Medlem
PUBG2018s avatar
Jude-media trycker på om Hazarer fortfarande. Det är sååå synd om de! Sverige är förlorat! Alla partier är kontrollerade av förrädiska makthavare. SD som ger ett falsk hopp för patrioter och nationalister är det mest kontrollerade partiet!
Citera
2025-09-13, 01:32
Avslutad
Ja hur ska hon någonsin kunna hämta sig från detta?!
Senast redigerad av Akterseglarn 2025-09-13 kl. 01:34.
Citera
2025-09-13, 01:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dandielion
Varför i hela friden skriver media om sånt här? Man får intryck av att invandrare bara har skit att
slänga på det land som tagit emot dom. Får en att tänka på ett och annat som stör ens sinnesfrid.

Man får intrycket att invällarna är i hög omfattning skräp att ha i landet. Men det var kanske inte den känslan som snyftartikeln ville ge upphov till?
Citera
2025-09-13, 02:41
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det kan vara en traumatisk upplevelse för vissa. Speciellt när man har gjort rätt för sig och sedan blir utsatt på det sättet.

Får ni in många sådana traumafall på mottagningen per år?
Citera
2025-09-13, 02:48
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RektumHamid
var med om liknande. är nu sjukpensionerad.

Jag begick självmordsförsök.
Mot mig själv.

https://m.youtube.com/watch?v=ue7wM0QC5LE
Citera
2025-09-13, 06:31
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akterseglarn
Man får intrycket att invällarna är i hög omfattning skräp att ha i landet. Men det var kanske inte den känslan som snyftartikeln ville ge upphov till?

De fungerar uppenbarligen inte i ett civiliserat samhälle.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in