2025-09-10, 23:05
Medlem
https://www.expressen.se/noje/ingrosso-och-hammar-avslojar-swingersfesterna-i-stockholm-/

Swingersvågen är ”helt otrolig” i Stockholm just nu.
– Vänner byter partners och de har fyrkanter hit och dit, säger Ingrosso i podcasten ”Filip och Fredrik svarar”.
– Jag har kompisar som säger att det är så jävla grisigt, säger Hammar och fortsätter:
– Min kompis hävdar att swingersvågen i Stockholm är helt otrolig.
Han får medhåll av Bianca Ingrosso.
– Det är helt sjukt.

Då de har kända vänner lägger jag tråden här. Någon som vet mer om dessa fester?
Senast redigerad av snigelslum 2025-09-10 kl. 23:08.
Citera
2025-09-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/noje/ingrosso-och-hammar-avslojar-swingersfesterna-i-stockholm-/

Swingersvågen är ”helt otrolig” i Stockholm just nu.
– Vänner byter partners och de har fyrkanter hit och dit, säger Ingrosso i podcasten ”Filip och Fredrik svarar”.
– Jag har kompisar som säger att det är så jävla grisigt, säger Hammar och fortsätter:
– Min kompis hävdar att swingersvågen i Stockholm är helt otrolig.
Han får medhåll av Bianca Ingrosso.
– Det är helt sjukt.

Då de har kända vänner lägger jag tråden här. Någon som vet mer om dessa fester?

Har själv varit på swingerfesterna, det är inte så märkvärdigt, knullade ett par brudar och kollade på när ett par låg med varandra. Lite sisådär egentligen, man känner sig övermättad efteråt. Men kul var det! Bianca är förövrigt galet vacker. 👍 En smula humor har hon också.
Senast redigerad av Pushing 2025-09-10 kl. 23:26.
Citera
2025-09-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushing
Har själv varit på swingerfesterna, det är inte så märkvärdigt, knullade ett par brudar och kollade på när ett par låg med varandra. Lite sisådär egentligen, man känner sig övermättad efteråt. Men kul var det! Bianca är förövrigt galet vacker. 👍 En smula humor har hon också.
Kan ju vara lögner. Bianca är ju så mediekåt. Vidare är Bianca otroligt ful egentligen. Bara massor av plastikoperationer och injektioner. Googla henne hur hon såg ut som barn😁🤣
Citera
2025-09-11, 00:08
Medlem
Ozero.Bratvas avatar
Swingersfester verkar sälja kvällstidningar. I alla fall de som äger rum i Stockholm, med möjligen kända deltagare.

Men som vanligt överdriver man. Detta är väl inget avslöjande:

Citat:
Vänner byter partners och de har fyrkanter hit och dit

Citat:
det är hus inne i stan med pooler i källaren

Var är de kända namnen? Vem arrangerar? På vilka adresser äger dom rum?

Expressen borde låta några av sina vassaste reportrar wallraffa med dold kamera.
Citera
2025-09-11, 00:10
Medlem
Symptms avatar
Jodå, känner till flera swingersfester, tänker inte säga var, men återkommande är dom och centralt (stockholm).

Ofta typ 200 deltagande.
Citera
2025-09-11, 00:32
Medlem
Onanikrems avatar
Haha.. skulle inte ens ta i Bianca med plasthandskar och rörtång! Snygg, mellan tårna kanske?

Låt de knulla runt, det är det de har sina mediekonton och podcasts till. Klickbaits för dumdummare.
Citera
2025-09-11, 01:07
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Symptm
Jodå, känner till flera swingersfester, tänker inte säga var, men återkommande är dom och centralt (stockholm).

Ofta typ 200 deltagande.
Jasså, det säger du.
Citera
2025-09-11, 01:45
Medlem
mearshimers avatar
Det låter så fejk.
Bägge är poddcasters som vet hur man säljer rubriker.

Att folk har gruppsex är en sak. Att Stockholms innerstad har hemliga swingerklubbar är en annan.
Citera
2025-09-11, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Symptm

Ofta typ 200 deltagande.

Samma här också. Tyvärr måste man redan ha någon i kretsen för att bli insläppt till festerna men är man väl inne så knullas det hejvilt. Kukar byter fittor som om det inte fanns någon morgondag och vice versa.
Citera
2025-09-11, 06:04
Medlem
floraflaps avatar
Haha skitkul. De, Bianca och Hammar hade inte själv varit på såna swingers utan bara hört rykten om dessa, precis som hundra tusentals andra. Så vilket jävla avslöjande lol
Citera
2025-09-11, 06:11
Medlem
Det hela verkar bara vara reklam för ett tv-program nämligen ”Filip och Fredrik svarar”. Så lite lösa ryckte av vad någon hört av en kompis. Media skriver vad som idag för att få klick.
Citera
2025-09-11, 07:09
Medlem
Sodom & Gomorra i fjollträsk? Äckligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem