2025-09-05, 19:27
Avslutad
Någon som vet om det är vanligt att kvinnliga exhibitionister visar upp sig på mixade kallbadhus? Någon här som besöker sådana för att kolla och kan tipsa om bra ställen?
Citera
2025-09-05, 19:30
Medlem
One2Manys avatar
Jorå, du kan säkert få spana på Mona 65 bast med hängpattar till knäna och en buske du behöver en elektrisk häcksax för att rå på på valfritt "mixat kallbadhus"

GL:HF.
Citera
2025-09-06, 15:07
Medlem
Adelsdams avatar
Bara för att en kvinna är exhibitionist betyder det inte att hon är fysiskt attraktiv.
Citera
2025-09-06, 15:15
Avslutad
Jag har inte frågat om något av det ni svarar på. Jag undrade om det var vanligt. Om det är vanligt så borde sannolikheten var hyfsad för att inte alla är gamla, fula och oattraktiva.

Kan de som faktiskt vet något svara?
Citera
2025-09-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femihalvtolv
Jag har inte frågat om något av det ni svarar på. Jag undrade om det var vanligt. Om det är vanligt så borde sannolikheten var hyfsad för att inte alla är gamla, fula och oattraktiva.

Kan de som faktiskt vet något svara?
Har träffat på några stycken som varit pigga på att visa upp sig. Utseendemässigt har det varit helt ok, de vet att de har något att visa. Men tyvärr bara i Tyskland på diverse badhus med mixbastu/relax. Finns det ens något ställe i Sverige som har det?
Citera
2025-09-07, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Har träffat på några stycken som varit pigga på att visa upp sig. Utseendemässigt har det varit helt ok, de vet att de har något att visa. Men tyvärr bara i Tyskland på diverse badhus med mixbastu/relax. Finns det ens något ställe i Sverige som har det?

Tack för svar - intressant!

Det verkar finnas i Lysekil nästan varje dag och i Malmö en gång i månaden. Antar att Malmö ändå är mest välbesökt.
Citera
2025-09-07, 09:04
Avslutad
I Malmö står det att allt är mixat den dagen på hela anläggningen. Så det är väl som i Tyskland då? I Lysekil är det kanske bara bastun.
Citera
2025-09-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femihalvtolv
I Malmö står det att allt är mixat den dagen på hela anläggningen. Så det är väl som i Tyskland då? I Lysekil är det kanske bara bastun.

De har en gemensam bastu på kallis. Där är friskt blandat både mellan könen och åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in