2025-10-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
mattar? det var faktiskt beröm då hängpattar är det enda som gäller för en annan, så det var dina fördomar som bet dig i svansen här, jag använder det ordet för att förekomma alla 15 åriga idioter till män som använder hängpattar som invektiv, jag har reclaimat det till något pussytivt, det måste ju Ebba inse om hon läser det jag skriver, tumregeln är att jag aldrig är ironisk rörande postar bilder på kvinnokroppar jag gillar

För att en kvinna tatuerat armen så är man WT, det håller jag inte med om, hon är personlig tränare, det luktar väl inte WT?

Se inlägget ovan rörande min fräscha kvinnosyn
Du kanske själv är lite WT? För mej och många andra är personer med armarna fulla med tatueringar WT.
Citera
2025-10-05, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag kan inte förstå varför vissa bögar är så fjolliga att dom låter som 10-åriga småflickor som Johan i årets upplaga??? Samma sak med tex Edvin Thörnblom mfl....

Sådana som Edvin tror jag tar i lite extra för att han tycker att det är roligt.

Annars är det nog inget man kan hjälpa, homsar är ofta inte välkomna i killgäng i uppväxten, så de hänger med tjejer istället och då blir det så där.
Citera
2025-10-05, 11:41
Medlem
BombaySaphires avatar
Hur lyckas tv4 få ihop en sån enorm mängd färglösa deltagare? Jag kommer nog inte följa höstens säsong.
Citera
2025-10-05, 11:47
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hur lyckas tv4 få ihop en sån enorm mängd färglösa deltagare? Jag kommer nog inte följa höstens säsong.
Jag tror det blir fem intressanta, René, Ebba, Akink, Jacob, Matteo och kanske August
Citera
2025-10-05, 15:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Du kanske själv är lite WT? För mej och många andra är personer med armarna fulla med tatueringar WT.
Jag har inget ankare tatuerat på bröstet nej, är även alla män som har tatueringar automatiskt WT?

P.S Jag förväxlade dig med MKAO tidigare & gick till våldsamt motangrepp mot fel person, som vi ju alla gör
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-05 kl. 15:25.
Citera
2025-10-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolySimon
Och tajta badbrallor på grabbarna. Man vill ju se vad de har att komma med liksom.
Vargtass i Gränslandet är väl hyfsat ögongodis? För alla damers skull hoppas jag att han hänger kvar länge! (och kör bar överkropp så långt det går).
Citera
2025-10-06, 02:15
Medlem
Avsnitt 5

Senast redigerad av AlcesimusCicero 2025-10-06 kl. 02:20.
Citera
2025-10-06, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlcesimusCicero
Avsnitt 5

Citera
2025-10-06, 09:46
Medlem
Vad i hela pannkakssmeten innebär ”tältentreprenör”? Trodde jag sett allt när ”ögonbrynsskulptör” var en yrkesroll men tydligen inte…
Citera
2025-10-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja

Citera
2025-10-06, 13:34
Medlem
Citera
2025-10-06, 17:19
Medlem
Omg vilket stockholms fittstim denna säsongen verkar bli då