Citat:
Ursprungligen postat av
Harrison1
Jag avaktiverade det också. Jag är lite paranoid att det samlas in mer information än vad de anger. Är det av samma skäl som ni inte delar infon?
De påstår ju att det bara skickas information om när man öppnar appar i princip etc. och inget som är väldigt personligt.
Hur menar du med sista uppdateringen? Ska man aldrig gå med på att uppdatera något för mobilen så länge som den funkar bra tycker du?
Sist jag köpte en telefon så tog det en stund att ställa in den så som jag ville ha den. Valde ringsignaler osv.
Efter en tids användande, när jag vant mig vid telefonen så var det dags för en uppdatering. Det första som hände var att min valda ringsignal försvann ur telefonen och ersattes av en annan signal.
Företaget som tillhandahåller uppdateringarna hade bestämt sig för att denna ringsignal ej längre skulle ingå i telefonen. Det gick inte att få tillbaka ringsignalen.
En av de sista uppdateringarna jag gjorde på min gamla telefon segade ner systemet något otroligt. Även batteritiden minskade något kopiöst.
När jag uppdaterade min nya telefon så ändrade man storleken på alla jävla ikoner.
Vissa ikoner byttes även ut o ersattes av ikoner som jag inte alls gillade.
Så nej, uppdateringar är fan bara skit.