2025-11-05, 21:49
Medlem
Storstark68s avatar
Vänsterpropaganda De Luxe! Ge inte ett korvöre till talibanerna eller Hamas som spottar på flickors behov av bra skolor. Temat borde ju vara:
BORT MED HEDERSFÖRTRYCKET I SVERIGE OCH ANDRA NAIVA IDIOTLÄNDER.
Citera
2025-11-15, 19:27
Medlem
Undra om Linnea Wikblad har hakat på Ozempic-trenden och gått ner i vikt? Dom senaste åren som man har sett henne så tycks hon bara bli större och är på riktigt ohälsosamma nivåer. Riktigt synd då hon annars är väldigt duktig. Och nu med Ozempic har det aldrig varit enklare att bli smal.

Ska bli spännande att se.
Citera
2025-12-01, 01:56
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Undra om Linnea Wikblad har hakat på Ozempic-trenden och gått ner i vikt? Dom senaste åren som man har sett henne så tycks hon bara bli större och är på riktigt ohälsosamma nivåer. Riktigt synd då hon annars är väldigt duktig. Och nu med Ozempic har det aldrig varit enklare att bli smal.

Ska bli spännande att se.
Hon ser ut "välisolerad" på promototinbilderna fortsatt. 🥞

18 timmar kvar till TVsända i låsningen f ö.
Önskelåtar hela natten resten av denna vecka från imorgon kväll.
https://www.tv.nu/p/1Vq9EB-Q-jpxi
Citera
2025-12-01, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante08
Någon som vet eller har läst varför Musikhjälpen är tidigarelagd någon vecka i år jämfört med tidigare år?
Dessutom har de väl kortat ner det? Har aldrig följt programmet löpande, men det känns som att det tidigare år höll på längre, i 10-12 dygn.
Citera
2025-12-01, 02:59
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Dessutom har de väl kortat ner det? Har aldrig följt programmet löpande, men det känns som att det tidigare år höll på längre, i 10-12 dygn.
Nej, det har varit en kort vecka men för runt tio år sedan blev det lite mer generös mat än enbart soppa (tradition från nederländska originalet).

Schemat: Måns Möller som första nattgäst och på tisdag blir det blandade gäster med Håkan Juholt, Peg Parnevik och kl 17 Hurula.

https://www.sverigesradio.se/artikel/schema-musikhjalpen-2025
Citera
2025-12-01, 18:20
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Vad tror ni? Kommer Linnea Wikblad ha sina svarta gardiner på sig hela tiden?Jag har aldrig sett henne klä sig i något annat, skönt att slippa Kodjo.
Citera
2025-12-01, 19:11
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Vad tror ni? Kommer Linnea Wikblad ha sina svarta gardiner på sig hela tiden?Jag har aldrig sett henne klä sig i något annat, skönt att slippa Kodjo.

Kodjo är ju den som lyft stämningen.

Var längesen man lyssnade på Musikhjälpen intensivt en hel vecka. Nuförtiden blir det små korta lyssningar några gånger under veckan. Skulle behövas en nytändning och med det en förändring.

Kanske köra runt med en glasbur på lastbil och sända på olika ställen i Sverige under en vecka.
Citera
2025-12-01, 19:13
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Nej, det har varit en kort vecka men för runt tio år sedan blev det lite mer generös mat än enbart soppa (tradition från nederländska originalet).

Schemat: Måns Möller som första nattgäst och på tisdag blir det blandade gäster med Håkan Juholt, Peg Parnevik och kl 17 Hurula.

https://www.sverigesradio.se/artikel/schema-musikhjalpen-2025
Ja, det lät bra med att Hurula spelar live på tisdag. Men när jag läser programmet så ser jag inte honom där. Håkan Juholt och Jörgen Jönsson är däremot där
Citera
2025-12-01, 20:32
Medlem
BombaySaphires avatar
För första gången känner jag att Musikhjälpen börjar kännas lite passé. Repetativt. Samma lika.
Eller är jag bara negativ kanske.
Citera
2025-12-01, 20:35
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
För första gången känner jag att Musikhjälpen börjar kännas lite passé. Repetativt. Samma lika.
Eller är jag bara negativ kanske.

Ska ge skitet en chans nu.
Senast redigerad av skogsburkan 2025-12-01 kl. 20:46.
Citera
2025-12-01, 20:40
Medlem
kl4sseKocks avatar
Kul kul myspys Linnea, spännande och se om hon bär nån annan färg än svart.
Citera
2025-12-01, 20:42
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Kul kul myspys Linnea, spännande och se om hon bär nån annan färg än svart.

Ja Linnea är bäst. Utan henne skulle det vara olidligt att kolla/lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in