2025-08-24, 16:31
Hej alla!

Jag funderar på att köpa en Samsung Galaxy Z Fold 7 och skulle verkligen uppskatta era tips och råd! Jag är särskilt intresserad av att veta mer om:
Köptips: Var är det bäst att köpa den? Finns det några bra erbjudanden eller rabatter just nu?

Användning av Google-konto: Jag vill skapa ett Google-konto som jag enbart kommer att använda för min Android-mobil. Har ni några rekommendationer för hur jag bäst går tillväga? Finns det några specifika inställningar eller tips för att optimera användningen av Google-tjänster på en Android-enhet?

Funktioner och användarupplevelse: Vad tycker ni om Z Fold 7? Finns det några funktioner som ni verkligen älskar eller några nackdelar som jag bör vara medveten om?

Tack på förhand för era svar! Jag ser fram emot att höra era erfarenheter och tips.
Citera
2025-08-24, 20:31
Medlem
StonedMonkeys avatar
Skulle tro att du köper den billigast på https://www.samsung.com

Nä ingeting speciellt du behöver tänka på när du skapar gmail-konto. Skulle rekommendera Google Photos appen så du har automatisk backup på dina bilder och kan frigöra utrymme på enheten.
Citera
2025-08-24, 22:44
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unhinge-Maternal
Var är det bäst att köpa den?
CDON verkar vara billigast nu med ca 19K inrikes och Amazon i Tyskland är ca 1000kr billigare men kanske värt att vänta till november och Black Friday.
Citera
2025-08-25, 04:48
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
CDON verkar vara billigast nu med ca 19K inrikes och Amazon i Tyskland är ca 1000kr billigare men kanske värt att vänta till november och Black Friday.
Okej, cdon var bra
Citera
2025-08-25, 12:41
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Telefoner, surf- och läsplattor: köpråd
/Moderator
Citera
2025-08-25, 15:54
Medlem
Adelsdams avatar
Kolla på prisjämförelsesajterna så kommer du nog hitta den billigaste.
Citera
2025-09-11, 21:31
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unhinge-Maternal
Hej alla!

Jag funderar på att köpa en Samsung Galaxy Z Fold 7 och skulle verkligen uppskatta era tips och råd! Jag är särskilt intresserad av att veta mer om:
Köptips: Var är det bäst att köpa den? Finns det några bra erbjudanden eller rabatter just nu?

Användning av Google-konto: Jag vill skapa ett Google-konto som jag enbart kommer att använda för min Android-mobil. Har ni några rekommendationer för hur jag bäst går tillväga? Finns det några specifika inställningar eller tips för att optimera användningen av Google-tjänster på en Android-enhet?

Funktioner och användarupplevelse: Vad tycker ni om Z Fold 7? Finns det några funktioner som ni verkligen älskar eller några nackdelar som jag bör vara medveten om?

Tack på förhand för era svar! Jag ser fram emot att höra era erfarenheter och tips.

Jag köpte min från senetiv, fick ge 21000 ink moms för en månad sen. Hade jag avaktat hade jag nu fått ge 19. Annars är refurbed bra, 15 papp för 256 gb modellen.
Citera
2025-09-12, 18:38
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag köpte min från senetiv, fick ge 21000 ink moms för en månad sen. Hade jag avaktat hade jag nu fått ge 19. Annars är refurbed bra, 15 papp för 256 gb modellen.
Smart tack
Citera
2025-09-12, 18:42
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Genom Mecenat alumni kan jag köpa 256GB 12GB Mint för knappt 15500:- vid tecknande av abonnemang hos Hallon. Det går att säga upp abonnemanget omgående.

Edit: På Samsungs egna hemsida (men man måste gå genom Mecenat).
Senast redigerad av OldButBaldGuy 2025-09-12 kl. 18:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in