Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-02, 20:52
  #1
Medlem
Bullsquids avatar
en lite snabb fråga bara , ni får ursäkta om den e dum eller har frågats innan men jag har druckit lite ikväll , ca 5-6 öl eller nåt och nån grogg och planerar att dricka mer och så kom en kompis hit med lite kodein så jag käka 100mg, hann inte direkt kolla på internet innan för vi skulle dra iväg men e det nån fara att blanda med alkohol? har hört att det kan bli anningsförlamning men inte på så lite som 100 mg väl ?
aja ska fortsätta dricka nu iaf får väl skylla mej själv om jag mår dåligt eller nåt men skadar aldrig att fråga sej för
Citera
2006-09-02, 20:59
  #2
Avstängd
Blaze The Hazes avatar
Kan med egna erfarenheter säga att det är ganska lugnt att dricka på kodein, bara du inte dricker FÖR mycket och tar FÖR mycket citodon
Citera
2006-09-02, 21:44
  #3
Medlem
Slingshots avatar
Se min tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=346301

Citera
2006-09-02, 23:31
  #4
Medlem
TomiXs avatar
Passa er, men om du har någon tolerans så är ju 100mg inte så mkt direkt. Så det skall väl gå, men jag rekommenderar dig ändån till att avstå, bättre vara säker än osäker

Och ni som blandar citodon och alkohol, jag hoppas ni kör CWE
Citera
2006-09-03, 14:40
  #5
Medlem
Bullsquids avatar
Absolut ingenting hände
ska nog ta mer nästa gång ...typ 400mg eller nåt utan alkohol då

hur är kodeinruset jämfört med tramadol förresten
antar att det e starkare än tram men svagare än sub?
Citera
2006-09-03, 14:48
  #6
Avstängd
Blaze The Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Absolut ingenting hände
ska nog ta mer nästa gång ...typ 400mg eller nåt utan alkohol då

hur är kodeinruset jämfört med tramadol förresten
antar att det e starkare än tram men svagare än sub?

Ungefär som du säger men ganska mycket svagare än sub.

Sen fungerar inte kodein på alla, se den här tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=354741
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback