2025-08-21, 22:49
Avstängd
Offerviljas avatar
Om ni bara skriver inlägg rakt ut när ni är helt fulla - blir era inlägg då mer insiktsfulla och bra tycker ni? Jag upplever ibland att det blir så, men det är nog inte helt säkert sant. Jag är lesbisk också och trodde att allting skulle bli bra när vi blev tillsammans med varandra. Det blev det dock inte. Älskar henne fortfarande, men bara för att hon är så ung och vacker. Dum i huvudet tycker jag att hon är. Dunn dunn. Dummästare.

Bäst är man när man går på sin känsla och är modig. Om ni hade varit onyktra varje dag, hade ni då varit mer nationalistiska? Om ni hade varit fulla hela tiden hade ni varit mycket mer modiga i vardagslivet då?
Senast redigerad av Offervilja 2025-08-21 kl. 22:55.
Citera
2025-08-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Om ni bara skriver inlägg rakt ut när ni är helt fulla - blir era inlägg då mer insiktsfulla och bra tycker ni? Jag upplever ibland att det blir så, men det är nog inte helt säkert sant. Jag är lesbisk också och trodde att allting skulle bli bra när vi blev tillsammans med varandra. Det blev det dock inte. Älskar henne fortfarande, men bara för att hon är så ung och vacker. Dum i huvudet tycker jag att hon är. Dunn dunn. Dummästare.

Bäst är man när man går på sin känsla och är modig. Omduu hade varit onyktra varje dag, hade ni då varit mer nationalistiska? Om ni hade fulla hela tiden hade ni varit mycket mer modiga i vardagslivet då?

Riktiga nationalister super varken sig fulla eller är lesbiska.
Citera
2025-08-21, 23:21
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Bäst är man när man går på sin känsla och är modig. Om ni hade varit onyktra varje dag, hade ni då varit mer nationalistiska? Om ni hade varit fulla hela tiden hade ni varit mycket mer modiga i vardagslivet då?

Citat:
Ursprungligen postat av KentaStoffe
Riktiga nationalister super varken sig fulla eller är lesbiska.
Känns som du kommer bli stampad på av dina nationalistiska vänner nu..

Nej det blir inte klokare, smartare eller ärligare att skriva när man är full. Men kan kännas så, många författare var missbrukare och alkohol var väl det vanligaste.
Citera
2025-08-22, 01:10
Medlem
En av mina favoritförfattare är Charles Bukowski och han skrev sällan något nykter. Jag har själv lättare för att föra fram mina, för stunden rådande, åsikter om jag är lite slirig. Men om det är smart eller om jag känner exakt likadant dagen efter om jag råkar se det...vetefan...
Citera
2025-08-22, 02:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
En av mina favoritförfattare är Charles Bukowski och han skrev sällan något nykter. Jag har själv lättare för att föra fram mina, för stunden rådande, åsikter om jag är lite slirig. Men om det är smart eller om jag känner exakt likadant dagen efter om jag råkar se det...vetefan...
Har nog och läst i princip alla hans romaner, några novellsamlingar och äger några diktböcker. Men inte läst då jag inte är en diktsnubbe.

Cool gubbe, one of a kind. Läs min oskuld... och Factotum ni som inte gjort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in