2025-08-31, 18:36
Medlem
patriaomuertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenjonsson518
Gör nog ingen skillnad att byta efternamn i Munkfors, alla känner väl alla.
Nej, men byta namn och flytta. Hartwig gömmer man sig inte med...
Citera
2025-09-01, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriaomuerte
Det är nog inte så smart att hänga ut med namn...

Finns endast en familj det kan va…
Citera
2025-09-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Okunskapen ligger snarare hos dig. Du har ingen som helst aning om huruvida denna fiktiva 14-åring har genomgått puberteten eller ej. Och eftersom Dumpen är pedofiljägare, är det dessutom mer rationellt att anta, att denna flicka ej har genomgått den. Detta är dock fel forum för en metadiskussioner kring ämnet, och jag skulle rekommendera dig att fortsätta i någon av de berörda trådarna i pedofilforumet. Där finns också flera av dina likar.

/AI

Dumpen är inte pedofiljägare. Pedofili är en av flera diagnoser, som personer kan ha som intreserar sig a sex med prepubertala barn. De flesta Dumpen "får fast" är personer som möjligen har diagnosen hebifili. Men det viktiga i det här sammanhanget är de fiktiva offren är under 15år.

Sen kan man kallas vad som helst.
Citera
2025-09-03, 11:46
Medlem
Va är de med sossar och sexualbrott i Värmland? Bara nått år sen en i Filipstad dömdes till flera års fängelse för ha våldtagit och varit mer än äcklig mot sin fru.
Citera
2025-09-07, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Det för sistnämnda om att dom reder till USA, vart kan jag läsa på om det?

Gräv ...
Citera
2025-09-07, 14:22
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Gräv ...

Inget du kan hänvisa till eller ge mig för att påbörja grävandet? En hänvisning eller länk vore toppen att börja med kanske? Eller är det något hemlighetsmakeri som pågår?
Citera
2025-09-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriaomuerte
Det är nog inte så smart att hänga ut med namn...

Häng ut!
Citera
2025-10-01, 13:21
Medlem
Har han bytt namn till Mikael? 😅
Citera
2025-10-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbensnobben123
Har han bytt namn till Mikael? 😅

Det verkar som det. Haha!
Men du som har smaskig information om den här familjen… Snälla ge oss nånting. Bara nått litet. Tror dom hade mått bra av lite publicitet. Det gillar väl att synas va?
Citera
2025-10-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertatas
Det verkar som det. Haha!
Men du som har smaskig information om den här familjen… Snälla ge oss nånting. Bara nått litet. Tror dom hade mått bra av lite publicitet. Det gillar väl att synas va?
Nej gör inte det. Håll käften istället för att springa runt och skvallra om vad du vet som en jävla råtta. Om användaren du citerar har smaskig information så kan han lära sig att vara tyst.
Senast redigerad av reservkonto1234 2025-10-23 kl. 18:02.
Citera
2025-10-24, 14:21
Medlem
Jag har ingen info om familjen. Jag bara undrade om han bytt namn. Känner inte till han eller familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in