2025-08-28, 21:30
Medlem
BrunkeMundts avatar
Fröding hotell som mötesplats för peddoaktiviteter. Sunkig hotell som lockar till sunkiga människor..... och sexförbrytare så klart.
Citera
2025-08-28, 22:31
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Intressant att det rörde sig om V, de brukar ju alltid vara på den godas.sida.
intressant hur du kan koppla politik med barnporr
Citera
2025-08-28, 23:01
Medlem
patriaomuertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nipslip
Äcklig jävel..
Man önskar ju att fler träder fram som har blivit utnyttjade sexuellt av lärare på forsnässskolan i Munkfors.

En specifik lärare jag tänker på har legat med 13-15 åringar på skolan under en lång tid.
Även hans mor, moster och syster har begått sexuella brott mot elever under åren.
Det sträcker sig från 80talet tills nu.

Finns många offer som skulle kunna träda fram och det finns många som skulle kunna vittna om det men som aldrig skulle våga ta tag i problemet pga att kommunen är såpass liten att det skulle bli för ansträngande då den familjen ligger högt i status kulturellt samt har en bred vänskapskrets.

Har aldrig hört något konkret själv och säger inget om hur sant det du skriver är - men ändå vet jag exakt vilken familj det rör sig om.
Citera
2025-08-28, 23:26
Medlem
Fy fan, en sosse igen 🥵🥵
Citera
2025-08-28, 23:29
Medlem
Skicka in ett anonymt tips till rektorn med den infon du har, sånna människor ska inte jobba med barn.

Citat:
Äcklig jävel..
Man önskar ju att fler träder fram som har blivit utnyttjade sexuellt av lärare på forsnässskolan i Munkfors.

En specifik lärare jag tänker på har legat med 13-15 åringar på skolan under en lång tid.
Även hans mor, moster och syster har begått sexuella brott mot elever under åren.

Finns många offer som skulle kunna träda fram och det finns många som skulle kunna vittna om det men som aldrig skulle våga ta tag i problemet pga att kommunen är såpass liten att det skulle bli för ansträngande då den familjen ligger högt i status kulturellt samt har en bred vänskapskrets.
Senast redigerad av Vdhbcc 2025-08-28 kl. 23:32.
Citera
2025-08-28, 23:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Fröding hotell som mötesplats för peddoaktiviteter. Sunkig hotell som lockar till sunkiga människor..... och sexförbrytare så klart.
Flickan ska ligga kvar i sängen när han går till mötet på morgonen, under tiden han är på möte och när han kommer tillbaka till hotellrummet.

Vilken förmåga att skapa inre bilder, känslor och föreställningar han har.
Citera
2025-08-29, 00:07
Medlem
Äcklig jävel..

Citat:
Ursprungligen postat av patriaomuerte
Har aldrig hört något konkret själv och säger inget om hur sant det du skriver är - men ändå vet jag exakt vilken familj det rör sig om.

Med denna beskrivning så vet t.om jag som inte är från orten vilka det skulle kunna vara.

Intressant om någon kunde styrka denna tes. Helst med egna vittnesuppgifter.
Senast redigerad av Nelans 2025-08-29 kl. 00:20.
Citera
2025-08-29, 00:29
Medlem
Jag tror inte att pedofili har något gemensamt med vilket parti man tillhör. Även om (C) verkar en aning överrepresenterade hittills. Jag tror att har man den läggningen att man dras sexuellt till små barn (under 15 år) spelar partitillhörigheten ingen roll. En läggning har ingenting med något annat att göra.
Det förtjänar att sägas att Dumpen gör att förbaskat bra och samhällsnyttigt jobb genom att avslöja dessa snedvridna individer.
Citera
2025-08-29, 00:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Är politiker oftare pedofiler, eftersom de är lättare att utpressa?
Helt obegripligt påstående.
De är köpta retard
Citera
2025-08-29, 07:58
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Flickan ska ligga kvar i sängen när han går till mötet på morgonen, under tiden han är på möte och när han kommer tillbaka till hotellrummet.

Vilken förmåga att skapa inre bilder, känslor och föreställningar han har.

Det är ett sjukligt beteende från en perverterad själ. Sådana risker med att bli påkommen är oerhört stora, men själva spänningen för denna sjuka individ är det som kryddar upplevelsen.

Han har verkligen gjort bort sig totalt. Det skulle inte förvåna mig om han tog sitt liv efter den här publiceringen.
Citera
2025-08-29, 11:47
Medlem
Vill veta mer om familjen på skolan…
Citera
2025-08-29, 15:47
Medlem
patriaomuertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertatas
Vill veta mer om familjen på skolan…

Omöjligt att säga något om en familj på en så liten ort, helt utan konkreta bevis.

Jag vet mycket väl vilka det syftas på och jag har aldrig hört något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in