2025-08-19, 22:00
Medlem
Det har kommit en ny substans på marknaden som är något outforskad.
Vi får se vad denna substans har att erbjuda !

Jag har prövat den 1 gång vid totala dosen 60mg.
Batch: kristaller från shamanen.net med en hint av ?klor? vid snorting, brände inget speciellt men näsan blev täpp senare.

Flummig, vinglig, välmående,lugnt, annorlunda tankegång. Märkte inte av nå negativa bieffekter men vi får se hur det är vid högre doseringar!

Varningens finger att den verkar ta ganska långt tid att kicka in helt vid oralt bruk(2,5h)och det kan möjligtvis bli för mycket om man återdoserar för snabbt!

Harm reduction:
-Långt tid att kicka in helt
-Dosering i mg så det behövs en bra våg
-Om du får för dig att forska med denna så ta det riktigt lugnt!(vi vet inte så mkt om den)
-något mer?

Den verkar ha potential men jag är inte ett riktigt fan av denna typ av droger

Har någon prövat större doser?
Fått bieffekter?

Dela gärna med er av era erfarenheter kring denna substans eller skriv om ni vet något mer!
Citera
2025-08-20, 07:02
Medlem
StonedMonkeys avatar
Det är bara du, med 20 inlägg som skriver om shamanen.net, och det är det enda du skriver om.. En sida där dom säljer lagligt knark men man bara kan betala med Bitcoin..
Citera
2025-08-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Det är bara du, med 20 inlägg som skriver om shamanen.net, och det är det enda du skriver om.. En sida där dom säljer lagligt knark men man bara kan betala med Bitcoin..

Jo, jag har nämnt shamanen några gånger men det är inte endast jag eller det enda jag skriver om… jag håller gärna tråden till 3-cl-pcp! Så ta snacket om ”shamanen” är grön någon annanstans är less på världens diskussion bara man nämner sidan
Citera
2025-08-20, 11:00
Medlem
Flaskpostenss avatar
Shamanen är legit. PCP är vilt, var många år sedan sist men kanske ger de ett försök igen framöver.
Citera
2025-08-20, 12:30
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Har ej kollat men håller tummarna för ett rimligt pris. Kommer såklart, oavsett pris, beställa och flippa totalt.
Citera
2025-08-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Har ej kollat men håller tummarna för ett rimligt pris. Kommer såklart, oavsett pris, beställa och flippa totalt.
Känner en person som testade bägge produkterna S säljer, och bägge är legit grejer så att säga.
Citera
2025-10-02, 18:20
Medlem
Från S. Ren och klar substans. Kristaller.

För att vara en PCP-analog är den mycket lugn, glad och stillsam. Närmare K än PCP tycker jag. Blev förvånad då de flesta PCP-analoger jag testat tidigare har varit rätt hänsynslösa. Kanske dess halogengrupp (likt K, 2-Cl) här är av betydelse. Jag förväntar mig inte samma lugn från 3-Me-PCPy, skulle jag prova den.

Slutsats: En PCP-analog jag inte förlorar förståndet på men ändå en trevlig, kraftig, glad och påtryckande dissociativ...

Skrivet under rusets gång.... Mer om mig och diss. -> (FB) PCP analogers populäritet i Sverige?
Senast redigerad av vlkmslf 2025-10-02 kl. 18:27.
Citera
2025-10-03, 14:04
Avstängd
funplacess avatar
3-Cl-PCP verkar vara den “lugnare kusinen” i PCP-familjen. Långsammare onset, mjukare än väntat och mer likt ketamin i känsla än klassiskt PCP-kaos. Men den långsamma effekten gör att tålamod är avgörande för att inte råka stapla doser. Tidiga intryck: stark men mer jordnära än sina syskon.
Citera
2025-10-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Från S. Ren och klar substans. Kristaller.

För att vara en PCP-analog är den mycket lugn, glad och stillsam. Närmare K än PCP tycker jag. Blev förvånad då de flesta PCP-analoger jag testat tidigare har varit rätt hänsynslösa. Kanske dess halogengrupp (likt K, 2-Cl) här är av betydelse. Jag förväntar mig inte samma lugn från 3-Me-PCPy, skulle jag prova den.

Slutsats: En PCP-analog jag inte förlorar förståndet på men ändå en trevlig, kraftig, glad och påtryckande dissociativ...

Skrivet under rusets gång.... Mer om mig och diss. -> (FB) PCP analogers populäritet i Sverige?
Kan tilllägga att jag körde 250 mg under loppet av 8? ca timmar tillsammans med ~60 mg Diazepam.
Citera
2025-10-07, 16:58
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Kan tilllägga att jag körde 250 mg under loppet av 8? ca timmar tillsammans med ~60 mg Diazepam.

Dissociativa droger ska inte tas med benzo... Förstör upplevelsen totalt och kan dessutom vara riktigt farligt (inte minst andningsdepression). Kan man inte ta dissociativa utan lugnande bör man inte ta dissociativa droger överhuvudtaget.
Citera
2025-10-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Dissociativa droger ska inte tas med benzo... Förstör upplevelsen totalt och kan dessutom vara riktigt farligt (inte minst andningsdepression). Kan man inte ta dissociativa utan lugnande bör man inte ta dissociativa droger överhuvudtaget.
Jag tar Diazepam för att inte dricka alkohol. Tyvärr dämpar det till viss del det dissociativa ruset men jag stortrivdes ändå. Varken benso eller dissociativa är (i regel) centraldepressanta, ens synergistiskt, till graden att någon anmärkningsvärd risk för andningsdepression skulle föreligga. Därför kan de kombineras i narkos / anestesi. "Tack" för din åsikt dock. Jätteintressant.
Citera
2025-10-08, 16:53
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Jag tar Diazepam för att inte dricka alkohol. Tyvärr dämpar det till viss del det dissociativa ruset men jag stortrivdes ändå. Varken benso eller dissociativa är (i regel) centraldepressanta, ens synergistiskt, till graden att någon anmärkningsvärd risk för andningsdepression skulle föreligga. Därför kan de kombineras i narkos / anestesi. "Tack" för din åsikt dock. Jätteintressant.

Det är fel. Benso är centraldämpande, och kombinationen med dissociativa kan absolut ge andningsdepression utanför kontrollerad anestesi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in