Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-08-18, 17:44
Bannlyst
Svenskar först absolut. Men dom måste sluta med sin extrema besatthet av judar. Det har gått så långt att dom tar parti för araber ibland på nordfront. Äckligt att se huliganer älska våld oavsett ras..

Vi är Svenskar och Germaner. Detta är vårt land. Glöm inte det.......
Citera
2025-08-18, 17:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Öh jämför du verkligen snålhet med att vara ful, ansvarslös eller pervers? Vet inte om jag är den enda, men snålhet känns väldigt harmlöst och neutralt i jämförelse med de andra egenskaperna som du räknade upp.

Judar har absolut en särställning i västvärlden med tanke på all makt och inflytande de sitter på, och att det vore helt otänkbart att t.ex. SD snackat om judendomen på samma sätt som de snackat om islam tidigare. Israel har ett järngrepp om supermakten USA och de kommer undan med vad som helst. All denna makt kommer naturligt spegla av sig i resten av samhället mer eller mindre direkt eller indirekt. Allt annat är desillusion.

Jag har inte talat om deras särställning när det gäller makt och inflytande. Jag har endast hävdat att jag inte ser att de har något slags frikort som gör att de inte blir hånade och hatade precis som en lång rad andra minoriteter.

När hörde du senast ett skämt om en hindu, buddist eller sikh senast tex? Judar kanske inte får lika mycket skit som bögar och muslimer men visst fan får de skit.
Citera
2025-08-18, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har inte talat om deras särställning när det gäller makt och inflytande. Jag har endast hävdat att jag inte ser att de har något slags frikort som gör att de inte blir hånade och hatade precis som en lång rad andra minoriteter.

När hörde du senast ett skämt om en hindu, buddist eller sikh senast tex? Judar kanske inte får lika mycket skit som bögar och muslimer men visst fan får de skit.

Deras inflytande kommer spegla av sig i kulturen likväl. Enda judeskämten jag har sett och hört i t.ex. Family Guy eller South Park har handlat om deras snålhet i kombination med att de är framgångsrika (knappast ett elakt skämt till att börja med eller hur?), eller att rabbis bara ställer frågor och aldrig bevarar frågor (åh jag garvar ihjäl mig vad kontroversiellt). Har aldrig hört ett skämt om hur rabbis suger av bebisar, hur de kontrollerar Hollywood och media. Inget om vilka bisarra texter som går att finna i talmud som bland annat handlar om pedofili och slaveri. Ingenting om hur de vurmar för mångkultur överallt förutom i Israel. Ingenting om hur de föraktar kristna inklusive spottar på dem i "det heliga landet" eller hur många av dem betraktar icke-judar som lägre stående varelser (boskap / framtida slavar).

Till skillnad från kristendom, islam och judendom så känns hinduism och i synnerhet buddhism harmlösa och oförargliga, även om man kan tycka ett och annat om t.ex. Indien och deras kultur. Hinduism har ingen motsvarighet till bibeln, talmud eller koranen, och buddhismen är den sanna "religion of peace", även om en del munkar gått bärsärkargång på stökiga muslimer i deras hemländer. Om du lyckas få buddhister och munkar att bli arga och aggressiva så vet du att du har fuckat upp ordentligt.
Citera
2025-08-20, 14:19
Avstängd
Offerviljas avatar
Förklaring av parollen "Svenskar först – judar sist":

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2025/08/19/svenskar-forst-judar-sist/
Citera
2025-08-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Väldigt dåligt formulerad slogan.
Svenskar först är väl rimligt i detta land, men att judar skulle komma sist?
Hur blir det med en jude som är svensk då?
Har man kanske väldigt svårt att skilja på nationalism och etnicitet?
När NMR exkluderar judar ur "svenskheten" visar de att deras nationalism egentligen inte handlar om nation, utan om en etniskt-biologisk idé.
De är inte FÖR Sverige utan MOT vissa folkgrupper.
Nä den äkta svenskheten i dessa grupper ger sig endast futtiga uttryck som köttbullar, bakåtvända kepsar och pannbiffar på Max. Svenskhet och svensk kultur, det har de inte en susning om.
Sicka förlorare, Jisses!
”nation” kommer från latin (natio) vilket betyder börd,stam, eller släkte. Det går alltså inte att vara ”nationalist” utan rasmedvetenhet
Citera
2025-08-23, 17:36
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Haha fan vilket skämt NMR är. Bögar, golare och Hollywood-nazister. Lägg ner skiten istället.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in