Citat:
Ursprungligen postat av
BattlestarValhalla
Känns som det är ett problem att bygga kontinuitet med nordamerikaner varje säsong. Är bara legoknektar som kommer in för 1 säsong och sen drar vidare. Finns hur många exempel som helst på det. Ingen aning om vad det grundar sig i men vore ju trevligt om man lyckades lösa så duktiga nordamerikaner stannade 2-3 säsonger iaf.
Det är lite synd. AIK Hockey hade bra hype förra säsongen, även efter finaltorsken mot djurgården. Men tyvärr lär den dö ut lika fort som den kom till liv. För första gången på nästan 10 år kunde man känna att AIK Hockey ockuperade folks tankar. Well well, jag kommer som sagt inte spendera många timmar på Hovet nästa säsong så det är inte mitt bekymmer. Får hoppas rätt folk någon dag sitter vid rodret

Jo, så är det ju. Legoknektar har vi som alla vet haft tretton på dussinet av i IK. Synd att pusha iväg dem, tycker jag. Bellerive och Erkamps funkade ju tom. bra i AIK och kan inte ha kostat mycket. Hade optionsår, och AIK säger ajöss.
Ni var överallt, kan man säga.

Nä men, tycker fan att kvalitén på AIK-publiken sjunker för varje år. Bara fotbollen som lockar det yngre gardet.
Vill gärna möta "mäktiga Gnaget" när vi är på besök på Hovet, och inte vilket dussinlag som helst.