Dag 126. (v18)
Morgonvikt: 96,8 kg
Genomsnittsvikt föregående vecka: 96,5 kg
Upp sen kurstart: 9,5 kg
AAS:
300 mg testo ew
200 mg primo ew
Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag känt mig i toppslag både fysiskt och psykiskt under den här perioden. Såklart råkar man då på bakslag och en rejäl muskelbristning i bröstet, vilket resulterade i ett blåmärke över området. 13/11–muskelbristning i biceps, 26/11–muskelbristning i bröstet… Trist men jag antar att det blir så när man ligger på gränsen. Hade förmodligen kunnat få i mig mer vätska, värmt upp mer etc för att förebygga muskelbristningar men tycker ändå jag sköter den biten helt OK.
Blev ett benpass dagen efter följt av fyra dagars vila. Kommer nu återgå att köra dragövningar och biceps igen och pushpasset blir axlar och triceps i tre veckor.
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Säg så här: Hur stor andel av befolkningen tar 10 x 140 kg? En promille? Du är en av dem. Och fixar du 180 kg så - ja jävlars. Just 180 kg (av någon anledning) är på en alldeles egen nivå.
Oh fan, Primo-kuren slår alltså Tren-kurer? Jag trodde - måste jag erkänna - att det inte var möjligt. Okej, jag måste göra en no-brainer och testa Primo. Det skulle kunna bli min höstkur sep-dec nästa år.
Ja allt är ju relativt så man får ju försöka intala sig själv det. I och med att sömnen och välmåendet känns bättre på primo än tren så absolut. Sen har jag legat på konstant kcal överskott så inte märkt överdrivet skillnad i styrkeökningar eller tryck när jag bytte tren mot primo. Låg ju inte på några monsterdoser på tren heller men tycker absolut kroppen fungerar bättre på primo, dvs bättre återhämtning och i princip samma resultat i fysisk prestation på gymmet. Nu börjar jag ju närma mig 10 veckor på primo så det är väl då man ”peakar”.