Dag 63.
Morgonvikt: 93,1
Genomsnittsvikt föregående vecka: 93,1
Upp sen kurstart: 6,4 kg
Då var den här kuren över. Det blev 9 veckor 200 mg Testo C och 200 mg Tren-E ew, frontat 50 mg Anadrol i 21 dagar. Bryggade över från 500 mg testo ew. Gick upp lite drygt 6 kg vilket jag är nöjd med. Vikten stagnerade dock sista veckan tyvärr. Innan den här kuren låg jag på 500 mg testo ew och på ett maintenance kaloriintag, under den här kuren drygt 500 kcal överskott per dag samtidigt som jag låg på tren, vilket är ett vätskereducerande preparat. Så tror ändå jag lagt på mig en del massa av dessa 6 kg, självklart en del fett också men antagligen inte så mycket vätska.
Är överlag väldigt nöjd med kuren och preparaten har det varit toppklass på. Är extremt nöjd med SP Laboratory.
Har kunnat ökat progressivt i princip varje pass så styrkan har verkligen peakat sista veckan nu. Frågade ChatGpt angående progressiv överbelastning och att träna till failure under 9-10 veckor (medans man kurar obv) och fick som svar att sista två veckorna skulle vara extremt svåra, men lyckades ändå höja vikterna nu sista veckan. Dock har jag blivit sliten, känt av inflammationer och muskelbristningar på en eller flera ställen.
Detta resulterade i en deload-peroid sista två veckorna där jag bara körde tre pass vardera vecka. Så nu har jag återhämtat mig bra från slitaget hehe. Annars har jag snittat 5 pass per vecka.
Nu blir det en brygga över till 300 mg Testo C och 150 mg Primobolan ew. Även dessa preparat från SP Laboratory. Ska köra detta upplägg i 14 veckor. Blir eventuellt 28 dagar Anadrol i slutet men måste isåfall fixa min aptit på något sätt. Målet med det här upplägget är att fortsätta öka i styrka, fortsätta ligga på ett kaloriöverskott dagligen och gå upp mot 100 kg. Träningsupplägget blir samma dvs Bröst/Rygg, Armar/Axlar och Ben/Mage (fem pass i veckan). Kosten har justerats något men basen är samma. Kör ris istället för knäckebröd och lite fler mellanmål än vad som står i första inlägget. Har även bytt ut kycklingfärsen mot nötfärs/blandfärs för att få upp kalorierna.
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Jag har haft turen att klara mig från gymskador. Har en regel att jag
aldrig maxar i ett par rep. För att sätta ett PB måste jag utföra 4 strikta reps.
Jag har hört att Anadrol smäller på duktigt. Därför har jag passat mig för det. Eller iofs: Jag har aldrig kört orala. Varit försiktig med tanke på att orala slår på levern. Men nu ska jag faktiskt testa en kur på just Anavar (40 mg)! Så nu ryker min orala oskuld
Ja, Primo ska vara en slags Rolls Royce. Måste prova det någon gång. Du kommer antagligen göra det före mig så det ska bli intressant att läsa hur du upplever Primo

Maxar heller aldrig nuförtiden utan kör 8-20 reps. Men när vikterna blir tillräckligt tunga, t ex kör 10 reps på 140 kg i bänk, så kan det bli en hel del slitage ändå. Även fast repsen är högre. Man får verkligen tänka på korrekt uppvärmning etc. Jo jag ville också verkligen testa Anadrol men hade inte förväntat mig att den skulle vara så kraftig. Du kommer nog älska anavar!