2025-08-09, 15:29
Medlem
Efter en död relation som ni tagit slut vill jag återigen börja ligga. Alltså, inte något seriöst, utan bara träffa någon kvinna, ha lite roligt och sen ett ligg på det.
Förutom alla dessa dejtingappar och krogen, finns det något smidigt sätt för en medelålders man att hitta en kvinna till det?

Och, nej jag orkar inte resa till Thailand ikväll😅😅
Citera
2025-08-09, 15:31
Medlem
Adelsdams avatar
Krogen och dejtingappar är väl det vanligaste sättet att skaffa sig engångsligg. En del påstår att de kan ragga i ICA-kön men det känns lite sådär.
Citera
2025-08-09, 15:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vallen211
Efter en död relation som ni tagit slut vill jag återigen börja ligga. Alltså, inte något seriöst, utan bara träffa någon kvinna, ha lite roligt och sen ett ligg på det.
Förutom alla dessa dejtingappar och krogen, finns det något smidigt sätt för en medelålders man att hitta en kvinna till det?

Gå ut och dansa och du har halva inne!
Citera
2025-08-09, 16:47
Medlem
Storstark68s avatar
Sätt dig på ett café och blinka åt varannan kvinna du ser. Sära på benen och le brett, gå fram till nån och säg att hon är vacker. Upprepas 2-3 dagar per vecka. Glöm inte kavajen för hvete!
Citera
2025-08-09, 16:48
Avstängd
Citat:

Du har minst 2,000,000 manliga konkurrenter så det är bara att fortsätta att rulla skinn
inget knulla
då blir det till att rulla
Citera
2025-08-09, 16:49
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:

Kontakta alla föredetta ligg du har och gör favorit i repris.
Citera
2025-08-09, 16:57
Medlem
Dishys avatar
Citat:

Om du hittar en bra lösning blir du Flashback-guru med tanke på hur många bittra trådar som startas av killar som är arga på tjejer av diverse anledningar men där man tydligt ser att det är sex- och ömhetslängtan bakom.
Citera
2025-08-09, 17:07
Avslutad
Citat:

Jag rekommenderar att du gör en Paolo Roberto när det krisar. Dagens tjejer/kvinnor är trash. Horor som säljer sex är renare, ärligare och sexet är bättre. Du slipper dessutom brudars ständiga skitsnack.
Citera
2025-08-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Du har minst 2,000,000 manliga konkurrenter så det är bara att fortsätta att rulla skinn
inget knulla
då blir det till att rulla

Haha, tuff uppgift med andra ord.
Jaja, jag får väl fortsätta rulla helt enkelt.

Men jag får väl åtminstone pröva idén med att gå på café med kavaj och gå ut och dansa, så får jag väl se hur det går 🤣
Citera
2025-08-09, 17:56
Medlem
Onanikrems avatar
Gå på mogendans/styrdans. gjorde jag redan som 22-25åring. Funkade nästan varje gång.. Massa kåta milfs där. Som yngre var man högvilt. Nu, not so muche. men nu är man ju stadgad igen...

Nykter...
Citera
2025-08-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Kontakta alla föredetta ligg du har och gör favorit i repris.

Jag gjorde faktiskt det i början på sommaren, och fick till det med en efter 20 års frånvaro.
Resten typ gifta eller inte vill

Men nu har det gått lite trögare där så jagar nytt blod😅
Citera
2025-08-09, 18:26
Medlem
OneTaps avatar
en kompis farsa ringde runt på möbel annonser o kläd annonser o raggade över telefon när han va ny skild :P nåt o prova kanske =) samt gå på kurser för drejning. yoga. dans. feminism o vegan föreläsningar. miljö protester. katt utställningar. de brukar va rena rama kött marknaden :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in