2025-08-09, 09:03
Medlem
Spa är ju mer lyxiga inrättningar än TM salonger.
Har någon erbjudits eller fått HE mm på ett sådant ställe? Eller på någon kryssningsbåt? Obs vi resonerar bara principiellt, kan vara för enkelt att identifiera båten/spat annars - dom är ju inte så många som TM salongerna...
Citera
2025-08-09, 09:09
Avstängd
Vill du utveckla vad du menar med "principiellt" i den här frågeställningen?
Citera
2025-08-09, 09:13
Medlem
kalkryggars avatar
När du utvecklar principiellt som någon ovan frågar om så passa på att beskriv vad "HE" betyder.
Citera
2025-08-09, 10:44
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
När du utvecklar principiellt som någon ovan frågar om så passa på att beskriv vad "HE" betyder.

Happy ending.
Citera
2025-08-09, 11:05
Medlem
HE är som sagt ovan Happy Endi g, dvs erotisk massage. Ned principiellt menar jag huruvida det förekommer eller inte, alltså inte var och när..
Citera
2025-08-10, 11:34
Medlem
Jag ska inte påstå att det är uteslutet att få en HE på ett spa eller en kryssningsbåt, men det lär ju vara ytterst ovanligt.

Är det så att man knådas av en anställd person så riskerar ju denna med all säkerhet sin anställning om han/hon börjar sälja sex. Så är vi i Sverige tror jag att du måste vara på ett litet spa och masseras av ägaren för att det ens ska vara möjligt.

Utomlands kan det ju säkert vara andra saker som gäller, framförallt i länder där folk inte har det så fett. Vissa delar i afrika och asien kanske man kan få både det ena och det andra av såväl massörer som hotellstädare. Men om detta veta jag noll och intet.
Citera
2025-08-11, 20:10
Medlem
Nu vet jag inte vad ni exak menar med kryssningsfartyg.
Men om ni menar finlandsfärjor så har jag aldrig sett några thailöndskor på dessa spa.
De brukar ha bastanta öststatskvinnor som skulle kunna bryta alla dina ben om de ville och packa in dig i en resväska. Jag skulle inte våga fråga en sån om HE.
Citera
2025-08-11, 20:10
Medlem
På en riktig kryssningsbåt, medelhavet karibien, Ja,
på en finlandsfärja nej
Citera
2025-08-13, 14:08
Medlem
Tack för input. Ska se vad östatskvinnorna kan göra - men vågar, som du säger, inte fråga. Men dom kanske spontant antyder något med sina händer? I så fall en ny erfarenhet 😀.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in