2025-08-08, 19:47
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/artikel/man-kastade-ut-kvinna-fran-bibliotek/

Kan inte se allt pga betalvägg. Någon som vet vem detta kan röra sig om? Jag har mina misstankar nämligen - det sitter en obehaglig typ där på biblioteket om kvällarna som tror att han äger stället.
Citera
2025-08-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulrikaskriver
https://www.sydsvenskan.se/artikel/man-kastade-ut-kvinna-fran-bibliotek/

Kan inte se allt pga betalvägg. Någon som vet vem detta kan röra sig om? Jag har mina misstankar nämligen - det sitter en obehaglig typ där på biblioteket om kvällarna som tror att han äger stället.
58-årig man, brukar enligt vittne sitta på biblioteket för att hålla koll, dömd för misshandel tidigare, då knuffade han omkull en 80-årig kvinna på Stortorget, några år sedan. Denna gång släppte mannen in kvinnan, ångrade sig och tvingade ut henne med våld.
Citera
2025-08-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barntorped
58-årig man, brukar enligt vittne sitta på biblioteket för att hålla koll, dömd för misshandel tidigare, då knuffade han omkull en 80-årig kvinna på Stortorget, några år sedan. Denna gång släppte mannen in kvinnan, ångrade sig och tvingade ut henne med våld.

Tack så mycket!

Slutade att gå till det här biblioteket på meröppettid för att han som jämt satt där var så sjukt creepy och agerade bibliotekspolis på diverse märkliga sätt. Om det nu är samma man så gjorde jag visst klokt i det...
Senast redigerad av ulrikaskriver 2025-08-08 kl. 20:50.
Citera
2025-08-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulrikaskriver
Tack så mycket!

Slutade att gå till det här biblioteket på meröppettid för att han som jämt satt där var så sjukt creepy och agerade bibliotekspolis på diverse märkliga sätt. Om det nu är samma man så gjorde jag visst klokt i det...
Det är det nog, så många creepy biblioteksgubbar finns det nog inte på Norra Fäladen. Han lär nog få sitt Meröppetkort indraget, för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in