2025-08-08, 19:46
Medlem
Jag har hört uttrycket ”svenskfest” flera gånger av ungdomar i norra Stockholm. Tydligen syftar detta på att inte diverse element är välkomna eller bjudna. Är detta ett uttryck som ungdomar slänger sig med i övriga Sverige också?
Citera
2025-08-08, 19:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nastrixer
Jag har hört uttrycket ”svenskfest” flera gånger av ungdomar i norra Stockholm. Tydligen syftar detta på att inte diverse element är välkomna eller bjudna. Är detta ett uttryck som ungdomar slänger sig med i övriga Sverige också?

Har aldrig hört talas om!
Citera
2025-08-08, 19:52
Medlem
Handlar nog mer om att "supa skallen av sig"
Citera
2025-08-08, 20:48
Medlem
Undrar om någon vågar säga det högt i Malmö.
Citera
2025-08-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Handlar nog mer om att "supa skallen av sig"

Det tror jag inte. Som jag förstått det är ungdomarna rätt trötta på allt tafsande och alla slagsmål som sker så fort raketforskarna dyker upp vid dessa tillställningar.
Citera
2025-08-08, 21:03
Medlem
Svenskfesten avslutar väl SD:s landsdagar?
Citera
2025-08-08, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nastrixer

Jag slår vad om att "svenskfest" är en fest med 89% feminiserade svenska pojkar/killar medans dom svenska brudarna blir knullade i alla hål på "blattefest" runtom Stockholm 🤣
Citera
2025-08-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Jag slår vad om att "svenskfest" är en fest med 89% feminiserade svenska pojkar/killar medans dom svenska brudarna blir knullade i alla hål på "blattefest" runtom Stockholm 🤣

Jag hörde det första gången av svenska tjejer som var rätt snygga, så det stämmer inte.
Citera
2025-08-08, 21:55
Medlem
kalkryggars avatar
Min goda vän som har tonårsbarn, de brukar inte säga svenskfest. De säger att det blir blattefritt.
Citera
2025-08-09, 01:24
Medlem
Låter härligt! Nu är jag för gammal för att festa med kids men att se en tillställning där svenska ungdomar har kul utan en enda blatte skulle värma mitt hjärta. Som att resa bakåt i tiden till sin ungdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in