2025-12-02, 05:49
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
27 poäng från säkerhet - nästan ett poäng per match.

Det enda positiva verkar vara att de visst skall få börja på noll nästa år, vilket skall betyda att nya ägare kommer att kunna anställa nya spelare.

Så sett kan det vara ett bra läge att köpa, men man får väl räkna med något eller några år i league 1.

Nya ägare kommer inte kunna betala för en spelare förrän sommaren 2027 som det ser ut nu då EFL har lagt en "transfer ban".

https://news.sky.com/story/sheffield-wednesday-handed-further-six-point-deduction-for-multiple-breaches-of-league-regulations-1 3475853
Citera
2025-12-02, 08:47
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Nya ägare kommer inte kunna betala för en spelare förrän sommaren 2027 som det ser ut nu då EFL har lagt en "transfer ban".

https://news.sky.com/story/sheffield-wednesday-handed-further-six-point-deduction-for-multiple-breaches-of-league-regulations-1 3475853

Vad åtminstone någon tror i Sheffield är att det stoppet kommer att hävas om det kommer nya ägare med pengar, och att det kan ske redan i januari.

https://www.bbc.com/sport/football/articles/c62lg40me4po

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Staton, BBC Radio Sheffield
It gets better though. Despite originally receiving information suggesting otherwise, we now understand the fee restriction that had originally been placed on the Owls through until the summer transfer window of 2027 will end in January.

This is major news. It means the new owners can plot an immediate transfer plan next summer to recover the club from League One - which is an inevitability.

Men, man kan fråga sig om det mest är en förhoppning, eller något som är troligt.

Ägaren - Dejphon Chansiri - verkar verkligen ha misskött klubben.
Citera
2025-12-05, 21:31
Medlem
Kim Hellbergs Middelsburgh tar ledningen borta mot Hull.

Vilken start han fått på sin karriär i england. Kul!
Citera
2025-12-05, 21:48
Medlem
0-2 till Kim Hellbergs Middelsburgh.

Har inte sett laget tidigare, men de spelar riktigt bra fotboll.

EDIT . 0-3 !
Citera
2025-12-05, 23:19
Medlem
Vinst med 1-4 för Kim Hellbergs Middelsurgh borta mot Hull.

Andra raka segern.

Vore riktigt kul om vi fick se Kim Hellberg i Premier league
Citera
2025-12-06, 11:18
Medlem
Galantos avatar
Skön start för Hellberg! Det kan nog behövas, det kan storma rejält när det går emot. Och den dagen kommer att komma. Känns ändå som Boro går minst till playoff.
Citera
2025-12-09, 21:26
Medlem
Kim Hellbergs Middeslburgh tar rättvist lednigen borta mot Charlrton, skapat en del bra chanser innan målet.
Citera
2025-12-09, 21:39
Medlem
0-2 till Kim Hellbergs Middelburgh. Helt rättvist lednig i paus
Citera
2025-12-26, 17:37
Medlem
Torsk senast för Hellberg o Boro, idag hemma mot Blackburn ser laget riktigt dåliga ut, skapar knappt något framåt och släpper till en del bakåt. Blackburn är närmare segern i denna.

Boro spelarna slår knappt en passning rätt, skrämmande att boro kan prestera så här uselt
Senast redigerad av Soppatorsk90 2025-12-26 kl. 17:44.
Citera
2025-12-29, 07:15
Medlem
Beaver14s avatar
Halvtid i Championship. Coventry ångar på och jag ser fram emot deras återkomst till PL.

Bakom är det öppet. Smekmånaden för Hellberg är över och ikväll väntar en viktig match mot toppkollegan Hull. Vid förlust är gapet ner till playoff borta.
Citera
2025-12-29, 21:05
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Halvtid i Championship. Coventry ångar på och jag ser fram emot deras återkomst till PL.

Bakom är det öppet. Smekmånaden för Hellberg är över och ikväll väntar en viktig match mot toppkollegan Hull. Vid förlust är gapet ner till playoff borta.
Tyvärr för ditt humör åkte dom på pisk ikväll mot mitt älskade Ipswich. Men jag tror ändå dom vinner serien och tar med sig Tractor Boys upp.

Stor extas på vår bortasektion (och hemma i min blå soffa) när vår kulthjälte gjorde 2-0 i sin comeback efter korsbandsskadan och direkt efter inhoppet. Lampard var sur som ett åskmoln på slutet, känns inte som han riktigt har kvaliteterna att leda Coventry i PL?!

Håller givetvis på Kim Hellberg som manager i England, men jag måste tyvärr jubla varje gång dom förlorar fram till playoff.
Citera
2025-12-29, 21:09
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Tyvärr för ditt humör åkte dom på pisk ikväll mot mitt älskade Ipswich. Men jag tror ändå dom vinner serien och tar med sig Tractor Boys upp.

Stor extas på vår bortasektion (och hemma i min blå soffa) när vår kulthjälte gjorde 2-0 i sin comeback efter korsbandsskadan och direkt efter inhoppet. Lampard var sur som ett åskmoln på slutet, känns inte som han riktigt har kvaliteterna att leda Coventry i PL?!

Håller givetvis på Kim Hellberg som manager i England, men jag måste tyvärr jubla varje gång dom förlorar fram till playoff.

Har inga direkta känslor för Coventry annat än att det var ett stabilt lag i högstadivisionen när jag som unge började följa engelsk fotboll och att det var väldigt länge sedan de var där nu, så vore kul att få återse dem.
Mem Lampard känns verkligen inte som en manager av PL-kvalitet.

Ipswich har fått upp ångan och kommer att vara med och slåss om en direkt återkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in