2025-08-05, 14:28
Medlem
Hejsan jag var på dreampark i malmö 2nd augusti, och polisen tyckte jag såg ut att ta steroider. Vilket jag inte gör har aldrig testat och kommer aldrig göra det. Men dom tog piss prov och swap i munnen. Dock så fick jag aldrig veta hur länge det tar att få veta svaret? Vet någon om dom skickar hem det i brevlådan även om det är negativt för jag vill gärna ha det så man kan visa sina kompisar att man inte tar något.
Citera
2025-08-05, 14:37
Medlem
anothes avatar
Säker på att det inte var knark-test du menar ? Nej de meddelar inte dig om nåt ifall de lägger ner misstankar, normala kompisar skulle inte vara intresserade veta.
Citera
2025-08-05, 14:40
Medlem
Onanikrems avatar
Ring dem och fråga, tror inte de skickar hem något när du är grön. 99,9% av Sveriges befolkning är gröna.
Citera
2025-08-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ring dem och fråga, tror inte de skickar hem något när du är grön. 99,9% av Sveriges befolkning är gröna.
Det var ju trist ville gärna ha testet hem.
Citera
2025-08-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Säker på att det inte var knark-test du menar ? Nej de meddelar inte dig om nåt ifall de lägger ner misstankar, normala kompisar skulle inte vara intresserade veta.
Dom sa att dom tyckte jag såg ut att vara för stor och fråga om doping bara. Dom nämde aldrig droger och det gör jag inte i heller.
Citera
2025-08-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Helt jävlar sinnessjukt att grissvinen får lov att bara plocka folk över rena bs anklagelser...
Haha jo det är sant. Men det var chill jag har inte något emot att bli testad när man vet att man inte har gjort något.
Citera
2025-08-05, 15:01
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fivestarHERMES
Det var ju trist ville gärna ha testet hem.
För att visa dina kompisar? Om du stör dig på att snuten misstror dig, varför är det soft att dina kompisar behöver bevis?

Är det andra bögar från gymmet du menar då?
Citera
2025-08-05, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Fel. Om det visar negativt så meddelas detta. Kommer ett brev som säger att ärendet är nedlagt. Sprid inte osanning.
Citera
2025-08-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
För att visa dina kompisar? Om du stör dig på att snuten misstror dig, varför är det soft att dina kompisar behöver bevis?

Är det andra bögar från gymmet du menar då?
Typ 90% på gymmet tror jag tar det så vill helst bara bevisa att jag inte gör det. Finns det något test man ska göra för att visa att man inte tar det? Och var ska man vända sig då?
Citera
2025-08-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Fel. Om det visar negativt så meddelas detta. Kommer ett brev som säger att ärendet är nedlagt. Sprid inte osanning.
Ah vad bra att dom skickar även om det är negativt då får jag bara ta och vänta till jag får ett brev.
Citera
2025-08-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fivestarHERMES
Haha jo det är sant. Men det var chill jag har inte något emot att bli testad när man vet att man inte har gjort något.
Skitsnack det där är en korkad attityd att ha mannen.

Om doping så är olagligt fine då får de ta en med grejerna på bar gärning. Att grissvinen bara kan trolla fram en anledning till att kräva våra kroppsvätskor är fan inskränkande!
Citera
2025-08-05, 16:09
Medlem
Låter som största myten detta. Jag tar steroider, går förbi många poliser/polisbilar varje dag men aldrig varit med om detta och jag är mer muskulös än 99 % av alla jag går förbi på gatan. Det är nog bara för du ser ut som en pundare eler liknande
Senast redigerad av testingxrat3d 2025-08-05 kl. 16:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in