2025-08-05, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Det är inte konstigt att välutbildade flyr landet, världens högsta skattetryck, fortsatt ökning av bidragsparasiter och högre skatter väntas om Sossarna tar makten efter nästa val.

Klart man drar till ett annat land då som faktiskt sätter arbetaren i fokus och inte bidragsparasiter från mellanöstern.

Borgarna styrde 2023-2024. Tekniskt sett har borgarna styrt sen 2006. Allt dåligt som hänt de senaste 20 åren (egentligen ännu längre bak) beror till större delen på dem.
Senast redigerad av blardd 2025-08-05 kl. 17:00.
Citera
2025-08-05, 17:00
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Skratta du. Men du har fel. Sverige är inte bäst på någonting. Men fortsätt du att inbilla dig detta. Jag bryr mig inte. Då vet jag iallafall att och dina likar inte kommer att befinna dig i samma land när det bär av. Så stanna du i rövlandet Sverige och njut av det "bästa"!

Haha, vi ses i Sverige så fort du blir sjuk
Citera
2025-08-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Haha, vi ses i Sverige så fort du blir sjuk
Nej, det gör vi inte.
Citera
2025-08-05, 17:06
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Nej, det gör vi inte.

Jo det gör vi.

Jag har hört din lallarhistoria minst 100ggr av f.d. kollegor och andra i snart 40 års tid.

Usch sverje är bara kåmministiskt, i thailand/filippinerna/usa/valfritt u-land är människor sååå snälla och det finns inga invandrare!!1

Sen blir ni sjuka och upptäcker att ojsan sjukvården kostar pengar och din nya 22 åriga fru trodde du tjänade betydligt mer än du gjorde för saker och ting var inte så billiga som du trodde de var och lämnar dig.

Med nöd och näppe tar du dig tillbaka till sverige där vi fortfarande har skattefinansierad sjukvård.
Senast redigerad av Wyrdkin 2025-08-05 kl. 17:09.
Citera
2025-08-05, 17:07
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blardd
Borgarna styrde 2023-2024. Tekniskt sett har borgarna styrt sen 2006.

Så du tror de borgerliga riksdagspartierna motsatt sig om den socialdemokratiska regeringen lagt fram förslag på sänkta skatter eller minskad invandring?
Citera
2025-08-05, 17:08
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alternativtkonto11
Så du tror de borgerliga riksdagspartierna motsatt sig om den socialdemokratiska regeringen lagt fram förslag på sänkta skatter eller minskad invandring?

Klart de had. Det är knappt att L gick med på vad SD ville. M har varit för extrem invandring sen 90-talet.
Citera
2025-08-05, 17:27
Medlem
Citat:
Jo det gör vi.

Jag har hört din lallarhistoria minst 100ggr av f.d. kollegor och andra i snart 40 års tid.

Usch sverje är bara kåmministiskt, i thailand/filippinerna/usa/valfritt u-land är människor sååå snälla och det finns inga invandrare!!1

Sen blir ni sjuka och upptäcker att ojsan sjukvården kostar pengar och din nya 22 åriga fru trodde du tjänade betydligt mer än du gjorde för saker och ting var inte så billiga som du trodde de var och lämnar dig.

Med nöd och näppe tar du dig tillbaka till sverige där vi fortfarande har skattefinansierad sjukvård.
Och? Bara sticka igen om man blir frisk. Dör man så kan man vila i sin fosterjord.
Förstår inte varför kommunistfittor blir så provocerade av att etniska svenskar lämnar det sjunkande skeppet och byts ut av invandare. Det är ju det ni vill. Klart ni vill ju inte se människor lyckliga! Glömde det...
Senast redigerad av manurihn.32 2025-08-05 kl. 17:33.
Citera
2025-08-05, 17:30
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Och? Bara sticka igen om man blir frisk. Dör man så kan man vila i sin fosterjord.

Jo visst, när du spenderat halva din förmögenhet på en veckas sjukvård i Thailand.
Citera
2025-08-05, 17:36
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Ja det är ironiskt att de som ivrigast röstade för mångkultur är de första att lämna när de inser att kaozflyktingar från Irak och Somalia mfl inte fungerar på samma sätt som europeer som inandrade på 60, 70, 80 och tom 90-talen.
Antagligen räcker det för dem att det flyttar in ett par "lyckade" mena-familjer i området för att de ska dra.
De som stannar är de som är helt säkra på att kunna bo helvitt även i fortsättningen typ ägarna till SIA-glass, Annie Lööf, Freddan R och Steffe L.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2025-08-05 kl. 17:43.
Citera
2025-08-05, 17:38
Medlem
Citat:
Jo det gör vi.

Nej, det gör vi inte. Du verkar tro att jag inte specifikt kollat upp sådana saker, när jag kollade?
Dessutom suger vården i Sverige och det har jag upplevt personligen då jag inte får någon hjälp för mina besvär. Så det är inte så jävla bra som du verkar inbilla dig.
Citera
2025-08-05, 17:40
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Nej, det gör vi inte. Du verkar tro att jag inte specifikt kollat upp sådana saker, när jag kollade?
Dessutom suger vården i Sverige och det har jag upplevt personligen då jag inte får någon hjälp för mina besvär. Så det är inte så jävla bra som du verkar inbilla dig.

Herrejösses... Nej vi har vård i total världsklass. Har du ens varit utanför Europa?

Berätta snälla om ditt magiska land du bara kan flytta till. Du behöver inte berätta vad det heter.
Citera
2025-08-05, 17:44
Medlem
Citat:
Herrejösses... Nej vi har vård i total världsklass. Har du ens varit utanför Europa?

Berätta snälla om ditt magiska land du bara kan flytta till. Du behöver inte berätta vad det heter.
Haha. Världsklass? Det är därför folk åker till andra länder för cancervård och annat? Vet du ens om de sjuka vårdköerna vi har?

Du är fan helt jävla hjärntvättad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in