2025-08-04, 18:33
Medlem
Har sökt men hittar ingen tråd om dessa filmer. "Normal people having sex" enligt dom själva. Har kollat på en del från TPB och tjejernas (och även killarnas) utseende och kroppar varierar stort. Det finns en del riktigt heta tjejer, men även äldre kvinnor.

Vore kul att få lite diskussion om det finns andra som gillar dessa filmer.
Citera
2025-08-04, 18:35
Medlem
Är det svenska filmer ?
Citera
2025-08-04, 18:42
Medlem
Pröjsade för medlemskap en månad, en del filmer var riktigt bra, en del var tråkigt. Kändes som att det kom ganska nära riktigt amatörporr även om det inte var det. En del av männen som var med var dock amatörer på riktigt, deras ansikten var blurrade. Gillar filmer som känns lite mera äkta med damer som ser lite mera ut som brudar i allmänhet. Är ganska uttråkad av att se på 10 poängare som är superstylade.
Citera
2025-08-04, 19:14
Medlem
Nu tror jag inte tjejerna ställer upp gratis, som gangbang crempie privatsociety, bli påsatt o ner sprutad av en massa män, tror grabbarna som är med betalar en avgift till både tjejen o arrangören för att låta sig filmas o läggas ut.
Citera
2025-08-04, 19:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Nu tror jag inte tjejerna ställer upp gratis, som gangbang crempie privatsociety, bli påsatt o ner sprutad av en massa män, tror grabbarna som är med betalar en avgift till både tjejen o arrangören för att låta sig filmas o läggas ut.

På mycket givet så. Medlemskap och sedan får de vara med på gangbang. En form av dold prostitution (om porren nu är från tex USA där det är förbjudet med sexköp).

Privat Society är kanske möjligen mer åt Swinger hållet. Det är ju inga direkta kvinnliga porrstjärnor som är med där. Männen är ju i regel både snyggare som yngre. Möjligen kvinnorna betalar där således
Citera
2025-08-04, 20:27
Medlem
Sqrbankens avatar
Snusksurfar alldeles för sällan numera men vet med mig att jag ramlat över lite stuff från denna kanal. Uppskattade den. Nått med ljussättningen, "ingenting ska döljas", filmat högupplöst med strålkastare från alla håll. Minns att många kvinnor är lite väl feta och/eller gamla för egen smak men jag finner det helt klart en smula hett med dessa lite kantstötta söta normies:arna.
Citera
2025-08-04, 21:20
Medlem
Jo dom har gjort en hel del bra scener tycker jag.

Med ytterst få undantag är deltagarna i bästa fall alldagliga. Riktigt white trash, och antagligen även meth pundare. De ser i bästa fall ut att ha kommit dit direkt efter 12h jobb på lagret på konsum (eller vad nu motsvarigheten heter i Usa).

Men en del av kvinnorna är förbannat snuskiga, och de leva sig verkligen in i vad de gör. Alla scener är inspelade i gamla slitna bostäder med murriga heltäckningsmattor från 70-talet.
Citera
2025-08-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Jo dom har gjort en hel del bra scener tycker jag.

Med ytterst få undantag är deltagarna i bästa fall alldagliga. Riktigt white trash, och antagligen även meth pundare. De ser i bästa fall ut att ha kommit dit direkt efter 12h jobb på lagret på konsum (eller vad nu motsvarigheten heter i Usa).

Men en del av kvinnorna är förbannat snuskiga, och de leva sig verkligen in i vad de gör. Alla scener är inspelade i gamla slitna bostäder med murriga heltäckningsmattor från 70-talet.

Jag har tolkat det som att det mesta är inspelat i en gammal herrgårdsbyggnad. Känner igen många av interiörerna och även utomhusscener från samma ställe. Förmodligen ett ställe som produktionen äger.
Citera
2025-08-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
På mycket givet så. Medlemskap och sedan får de vara med på gangbang. En form av dold prostitution (om porren nu är från tex USA där det är förbjudet med sexköp).

Är verkligen sexköp och prostitution förbjudet i USA? Allt verkar vara inspelat i olika stater i mellanvästern. Jag har betalat för en månad och inne på sajten kan man söka på delstat.
Citera
2025-08-05, 17:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realandro
Är verkligen sexköp och prostitution förbjudet i USA? Allt verkar vara inspelat i olika stater i mellanvästern. Jag har betalat för en månad och inne på sajten kan man söka på delstat.

Jo förbjudet nästan överallt. Förutom några avlägsna platser en bit från Las Vegas.

Citat:
In the United States, prostitution is illegal in all but a few rural counties in Nevada.
AI

Så detta med att betala för medlemskap och sedan vara med är nog en väg runt det. Dock verkar just Private Society inte var just en sådan där folk köper sig sex. Mer som det verkar Swinger par som byter partners.
Citera
2026-01-31, 21:49
Medlem
De har väl en fin aktris, Basil Rose!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här