2025-09-18, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Tack för råd om än i pösmyndigaste laget.

Men kommer nog spela ett tag till.

Spoken by a true addict. Tacka inte för råd om du inte kommer ta dem.
Ser att det är fler som varnat dig i tråden. Du vet att förnekelse är första varningsflagg va? Här kommer du varken få hjälp eller snälla kommentarer. Tråden heter Oss Spelare Emellan. Var ärlig.
Citera
2025-09-18, 00:14
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorn.kiva
Spoken by a true addict. Tacka inte för råd om du inte kommer ta dem.
Ser att det är fler som varnat dig i tråden. Du vet att förnekelse är första varningsflagg va? Här kommer du varken få hjälp eller snälla kommentarer. Tråden heter Oss Spelare Emellan. Var ärlig.

Du vill sätta mig på plats.

Eller hur?

Hur kan du annars bry dig om en främling som inte har bett om hjälp?Det var inte därför jag startade den här tråden.
Citera
2025-09-18, 00:28
Avslutad
Citat:
Du vill sätta mig på plats.

Eller hur?

Hur kan du annars bry dig om en främling som inte har bett om hjälp?Det var inte därför jag startade den här tråden.
Ja. Jag vill sätta dig på plats för du behöver bli tillsagd av någon utomstående då du inte klarar av att stoppa dig själv.

Varningstecken 2:
Ilska
Varningstecken 3
Offerkoftan och lögner.

Du startade en tråd om Oss Spelare Emellan. Och förväntar dig guld och gröna skogar? Spelmissbruk behövs pratas mer öppet om. Här har du ett ypperligt tillfälle om du bara kan lugna ner dig ett par hekto.

Du har problem, här är hjälpen. I tråden du skapade själv. Men ist skriver du idiotiska saker som att du är för korkad för att ens lägga en egen lottorad och spelar ist flera veckor på nån random flashbackarens trollnummer i tron om att det var ett tips, sedan kommer du med uppdateringar veckovis på detta jävla nummer med nån slags glädje i tonen. På ett spel som är slumpat. Hör du inte hur idiotiskt det låter när du själv skrivit det? Oss Spelare Emellan. Det här är från botten av mitt hjärta: Spelpaus vännen. Spelpaus.
Citera
2025-09-18, 11:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ja. Jag vill sätta dig på plats för du behöver bli tillsagd av någon utomstående då du inte klarar av att stoppa dig själv.

Varningstecken 2:
Ilska
Varningstecken 3
Offerkoftan och lögner.

Du startade en tråd om Oss Spelare Emellan. Och förväntar dig guld och gröna skogar? Spelmissbruk behövs pratas mer öppet om. Här har du ett ypperligt tillfälle om du bara kan lugna ner dig ett par hekto.

Du har problem, här är hjälpen. I tråden du skapade själv. Men ist skriver du idiotiska saker som att du är för korkad för att ens lägga en egen lottorad och spelar ist flera veckor på nån random flashbackarens trollnummer i tron om att det var ett tips, sedan kommer du med uppdateringar veckovis på detta jävla nummer med nån slags glädje i tonen. På ett spel som är slumpat. Hör du inte hur idiotiskt det låter när du själv skrivit det? Oss Spelare Emellan. Det här är från botten av mitt hjärta: Spelpaus vännen. Spelpaus.

Ja, du erkänner det själv. Ditt behov av att sätta någon på plats. Hade kunnat köpa om det intresset för mig var genuint, om jag varit din flickvän/fru, syster eller vän. Någon du kände.

Men jag är en främling.

Nu diskuterar jag inte ämnet mer med dig eller någon annan som på Flashbacksmanér hoppar in och säger samma sak.

Punkt och slut.
Citera
2025-09-18, 20:04
Avslutad
Citat:
Ja, du erkänner det själv. Ditt behov av att sätta någon på plats. Hade kunnat köpa om det intresset för mig var genuint, om jag varit din flickvän/fru, syster eller vän. Någon du kände.

Men jag är en främling.

Nu diskuterar jag inte ämnet mer med dig eller någon annan som på Flashbacksmanér hoppar in och säger samma sak.

Punkt och slut.

Är du inte redo att diskutera kanske du inte ska starta trådar på ett forum.
Citera
2025-09-18, 20:11
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Är du inte redo att diskutera kanske du inte ska starta trådar på ett forum.

Ja men vad är det hon ska diskutera med dig för fan?
Du kommer där med dina anklagelser om en person du vet ingenting om.
Har hon bett dig om råd att sluta spela?
Har hon bett dig om råd överhuvudtaget när det gäller något?
Citera
2025-10-05, 06:01
Medlem
Lill-Anns avatar
Nu blev det så stt jag vann på 4 rätt på Lotto 1 igår. Det blev 53 kronor och jag noterar att vinstsumman är högre nu. Det brukade bli bara typ 20 kronor förr.

Kanske har med att göra att radpriset höjts till 4 kronor per rad?

Int' vejt je' (Inte vet jag), som min gammelmormor i Jämtland sa.👵
Citera
2025-11-13, 17:18
Medlem
Lill-Anns avatar
De tio veckorna jag spelat löper nu ut och jag har förnyat mitt Eurojackpot för ytterligare tio veckor med samma nummer.

Dessa tio veckor kostade 1 000 kronor med två rader både tisdag och fredag.

Vann tillbaka cirka 300 kronor, men känner mig ändå inte som en loser.🐱🐱
Citera
2025-11-14, 07:47
Medlem
Citat:
De tio veckorna jag spelat löper nu ut och jag har förnyat mitt Eurojackpot för ytterligare tio veckor med samma nummer.

Dessa tio veckor kostade 1 000 kronor med två rader både tisdag och fredag.

Vann tillbaka cirka 300 kronor, men känner mig ändå inte som en loser.🐱🐱

www.spelpaus.se
Citera
2025-12-28, 10:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Blev väldigt förvånad igår då jag vann 120 kronor på Joker. Tydligen har Svenska Spel ändrad så att man kan vinna inte bara på de två första och två sista numren, utan även mitt i själva raden. Två nummer löpte efter varandra i rätt följd.

Kul.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in