2025-07-25, 13:09
Medlem
Ja vad tror ni? Kommer lämeltåget av sexturister i Thailand överge landet nu och åka någonstans? Blir detta dödsstöten för Thailands turism?
Citera
2025-07-25, 13:11
Avstängd
67arigGubbes avatar
Under pågående konflikt lär UD avråda från resor men pedofiler mm brukar väl strunta i sånt? De åker nog ändå och äcklar sig.
Citera
2025-07-25, 13:41
Medlem
Novus4212s avatar
Vilken tramstråd.

Konflikten är isolerad långt ifrån där eventuella sexturister frekventerar men jag märker att kartläsning kanske inte är vissas starka sida precis.......

Det finns en avrådan från UD gällande gällande vissa provinser sedan många år tillbaka. Avskräckte inte speciellt många sexturister.
Senast redigerad av Novus4212 2025-07-25 kl. 13:44.
Citera
2025-07-25, 13:52
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Jag tänker att det kan bli billigare och en bättre kvalitet på de unga pojkarna och småflickor som blir föräldralösa.
Dom är lättare att utnyttja.
🥰💕
Det blir nog bra det här.
Citera
2025-07-25, 14:05
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja vad tror ni? Kommer lämeltåget av sexturister i Thailand överge landet nu och åka någonstans? Blir detta dödsstöten för Thailands turism?

Krig brukar generera ökad prostitution.
Citera
2025-07-25, 14:06
Medlem
Blaskas avatar
Hororna blir kanske billigare.
Citera
2025-07-25, 14:17
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Krig brukar generera ökad prostitution.
I ett nötskal. Thailand som ett land med en stor sexindustri uppstod som en följd av alla hundratusentals amerikanska soldater som förlades där under Vietnamkriget.
Citera
2025-07-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
De bråkar alltid med Kambodja, eller virce versa. Detta är bara en nyhetstorka mitt i sommarvärmen.
Citera
2025-07-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Vilken tramstråd.

Konflikten är isolerad långt ifrån där eventuella sexturister frekventerar men jag märker att kartläsning kanske inte är vissas starka sida precis.......

Det finns en avrådan från UD gällande gällande vissa provinser sedan många år tillbaka. Avskräckte inte speciellt många sexturister.
Så du känner dig lugn att åka till Pattaya och knulla horor och ladyboys.
Citera
2025-07-25, 15:01
Medlem
Har svensken ens råd att åka till Thailand längre? Tycker man ser färre thailändska kvinnor med svenska män än förr.
Citera
2025-07-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
De bråkar alltid med Kambodja, eller virce versa. Detta är bara en nyhetstorka mitt i sommarvärmen.
Senaste gången var väl typ 2011?
Om så är fallet så är ditt inlägg kraftigt missvisande.
Citera
2025-07-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
I ett nötskal. Thailand som ett land med en stor sexindustri uppstod som en följd av alla hundratusentals amerikanska soldater som förlades där under Vietnamkriget.

nja började redan när de förbjöd månggifte i thailand i början på 1900 talet ock sexturismen är bara en liten del av sexköparna i thailand men pataya som var en liten fiskeby tills de amerikanska soldaterna fick sen ledighet där utvecklades snabbt till sodom ock gomorra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in