Konflikten är isolerad långt ifrån där eventuella sexturister frekventerar men jag märker att kartläsning kanske inte är vissas starka sida precis.......
Det finns en avrådan från UD gällande gällande vissa provinser sedan många år tillbaka. Avskräckte inte speciellt många sexturister.
Senast redigerad av Novus4212 2025-07-25 kl. 13:44.
Jag tänker att det kan bli billigare och en bättre kvalitet på de unga pojkarna och småflickor som blir föräldralösa.
Dom är lättare att utnyttja.
🥰💕
Det blir nog bra det här.
I ett nötskal. Thailand som ett land med en stor sexindustri uppstod som en följd av alla hundratusentals amerikanska soldater som förlades där under Vietnamkriget.
Konflikten är isolerad långt ifrån där eventuella sexturister frekventerar men jag märker att kartläsning kanske inte är vissas starka sida precis.......
Det finns en avrådan från UD gällande gällande vissa provinser sedan många år tillbaka. Avskräckte inte speciellt många sexturister.
Så du känner dig lugn att åka till Pattaya och knulla horor och ladyboys.
I ett nötskal. Thailand som ett land med en stor sexindustri uppstod som en följd av alla hundratusentals amerikanska soldater som förlades där under Vietnamkriget.
nja började redan när de förbjöd månggifte i thailand i början på 1900 talet ock sexturismen är bara en liten del av sexköparna i thailand men pataya som var en liten fiskeby tills de amerikanska soldaterna fick sen ledighet där utvecklades snabbt till sodom ock gomorra