Då är jag hemma igen.
Berlin var över förväntan, trodde det skulle vara fult med blattar och svartingar som här i Sverige vid shady områden, men såg inget sånt, men dom håller kanske till utanför Berlin men jag såg inga jävla hobbyblattar som ska spela allan ballan o va tuffa i alla fall och bara det var underbart, enda blattarna var dom som stog i kebab haken och dom var schysta, riktigt bra mat, samma priser på pizzor som i Sverige, pga Svenska äckelkronan är så låg nu, 8-9€ (100/110:- SEK) för en riktigt stor o bra pizza, bärsen i affären kostade mellan 1-2€ för en glasflaska halvliter bärs.
I alla fall, dagen innan vi åkte ringde jag polisen och rådfrågade hur fan jag skulle göra, nationelt ID skulle kosta 1000:- och jag skulle inte hinna hämta ut det heller, så polisdamen i telefonen anmälde både pass och ID som stulna, jag bad om att få det i mail så jag fick den direkt men pga GDPR lagen så fick dom enbart skicka via kivra, så jag fick efter några dagar i kivra själva anmälan och diarienumret (som polisen sa att i värsta fall visa upp diarienumret på polisanmälan och säg att du blivit bestulen.
Ingen tullkontroll alls till Berlin förutom när vi skulle gå på bussen, busschauffören skrek VISA PASS, men jag smet in i bussen fort som fan när dom inte såg, så dom kollade varken biljett lr pass på mig.
Hemresan däremot var det kontroller på alla gränser, Danska tullen bara suckade åt mig när jag försökte prata med han och säga att pass/id blivit stulet och att jag har polisanmälan och visade honom, men jag förstog inte vadfan snapphanar säger, jag pratade på Svenska och han på Danska och försökte kommunisera men jag fattade inte ett ord, tänkte inte ens på att prata Engelska med dom

, och han sa något grötigt, suckade o gick vidare(kan tänka mig att jag ser Svensk ut och pratade Svenska och dom var mest ute efter blattar som försökte via buss komma in i Sverige/danmark olagligt, så jag kom in i Danmark,
(Svenska tullen var stenhårda dock) vid svenska tullen plockade dom ut en neger och 2 polacker och lät oss andra vara, visst dom kollade pass och id, men nemas problemas när jag visade diarienumret för kärringen som gick bak i bussen och kollade oss,"okej" sa hon bara när hon såg diarienumret och polisanmälan.
Så jag kom dit, och hem, utan pass och ID, men när vi skulle checka in på hotellet så självklart var det ett måste att visa upp pass, vi jiddrade 10-15 minuter, men som tur var så såg dom mellan fingrarna och lät mig komma in ändå.
Ingen ID koll på klubbarna heller, vääldigt sköna människor och lukten av thc var överallt, tror dom har legaliserat det för varenda jävel överallt rökte, och var påtända på varenda gata. Snuten var chill.
Jag och polaren satt på en bänk och hade keta-loop 5m från stora gatan i en park, mitt i allt letande efter saker som vi trodde vi hade tappat och tömde fickorna 10-15 gånger, la det på marken, trodde vi hade tappat saker vi hade på oss men vi hade allt, vi satt i säkert 45 minuter i loopen och tömde fickorna och sedan la tillbaka det i fickorna, sedan loopade vi igen och trodde vi hade tappat något och tömde fickorna men vi hade alltid allt på oss, keta-loopar är sjuka, speciellt när blandat med mephedrone syra och weed.
Mitt i allt kom 2 piketbussar åkandes 1meter framför oss susandes förbi, dom skulle förmodligen kolla så det inte pågick något överfall lr våldtäckt i parken, men oss sket dom i, när vi kom till hotellet hamnade vi en loop i 3 timmar tömde fickorna o trodde vi hade tappat något men det hade vi ju inte men vi tömde fickorna, hittade allt, la det i fickorna, loopade o trodde vi hade tappat bort något fast det hade vi självklart inte, efter 3 timmar började jag vakna till och skrek på min på polare NU GÅR VI IN vi har suttet här i 3 timmar och vi har allt vi behöver, lite pinsamt att sitta på marken utanför hotellet och bara se äckligt pundiga ut, men väldigt liberalt för alla som passerade skrattade lr bara kolla snett på oss, inga snutar. Ketaminet påverkar ju kuken på något sätt, vanlig bieffekt, så när vi kom in i rummet, delandes med en finne och en italienare, hoppade polarn upp på överbunken, drog ännu mer keta och hamnade i k-hole, finnen började skrika på finska bara för polarn var ju rätt så långt ner i k-holet och sparkade med benen och levde jävel i sin säng, som sagt bieffekten på keta är ju kuken, så på 5sekunder kände jag att jag blev pissenödig, toan var i källaren, jag kom 5 meter utanför rummet och då började det rinna, jag var ju fortfarande mephedronad ketad och syrad och rökt, började springa för jag började pissa o de gick ej stoppa, så från rummet och 20meter ner i korridoren så pissade jag ner hela golvet hhahahaha. Vilken resa.
Summa sumarum, med talets gåva och lite tur så kan man som papperslös åka till Berlin och tillbaka till Sverige.
..eller ej jävla massa tur.
i fickan hem hade jag 6 påsar med diverse saker, tacka gud för att det inte gick på några hundar på bussen.
Må väl, gå med i din lokala aktiva grupp, låt gud leda dig i livet så blir allt väl.