Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-10-06, 00:50
  #13
Medlem
snapcases avatar
Säsongspremiär i USA imorgon!
Citera
2006-10-06, 01:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Säsongspremiär i USA imorgon!

Och jag väntar med spänning.

Klart den bästa sci-fi serien jag sett! Då ska man tillägga att jag är ett stort Star Trek fan också
Citera
2006-10-06, 01:18
  #15
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
Och jag väntar med spänning.

Klart den bästa sci-fi serien jag sett! Då ska man tillägga att jag är ett stort Star Trek fan också
Värmer upp med att kolla på alla webisodes dom släppt. Där får man i korta avsnitt se Tigh organisera en motståndsrörelse. Finns på scifi channels sida men mininova är ett bra ställe att leta på med.
Citera
2006-10-06, 01:48
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Värmer upp med att kolla på alla webisodes dom släppt. Där får man i korta avsnitt se Tigh organisera en motståndsrörelse. Finns på scifi channels sida men mininova är ett bra ställe att leta på med.

Jag försökte få igång dessa på scifi.com men de började aldrig ladda. Stod bara "loading" i typ 10 minuter, sen orkade jag inte vänta.

Men kanske borde regga mig på mininova o tanka hem dem då.

De är väl på typ 8 minuter vardera?
Citera
2006-10-06, 02:12
  #17
Medlem
savoxovass avatar
Väntan har varit alldeles för lång, men imorgon kör serien äntligen igång. Jag fattar inte hur jag kan ha missat dessa webisodes. Tack för tipset.
Citera
2006-10-06, 12:07
  #18
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
Jag försökte få igång dessa på scifi.com men de började aldrig ladda. Stod bara "loading" i typ 10 minuter, sen orkade jag inte vänta.

Men kanske borde regga mig på mininova o tanka hem dem då.

De är väl på typ 8 minuter vardera?
Det visade sig att scifi channel bara låter amerikaner se dom på sin sida. Skitstövlar. Iaf så finns alla som torrents. Mininova kräver inte registrering faktiskt Bara tanka och kolla.
Citera
2006-10-06, 13:54
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Det visade sig att scifi channel bara låter amerikaner se dom på sin sida. Skitstövlar. Iaf så finns alla som torrents. Mininova kräver inte registrering faktiskt Bara tanka och kolla.

Jag säger då det. Dessa judar

Tankar hem från mininova nu. Får se om det är något att se.

Börjar säsong tre idag i USA?

Väntar med spänning med vad som hände med människorna. Undra om det var den faktionen av Cylons som ville hjälpa människorna som kom dit, borde ju vara det.
Citera
2006-12-03, 22:31
  #20
Medlem
Ezels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuborg
Ok, här kanske det kommer någon spoiler på den gamla serien, men knappt något som inte redan avslöjats i det första inlägget:


Naaa. Tiden mellan "Battlestar Galactica (1978)" och "Galactica 80 (1980)" innehåller ett tidshopp. Kommer inte ihåg på hur många år dock.

Blanda annat har de gamla hjältarna från 1978-serien bytts ut mot ungen i 1978-serien och någon mer som nu har blivit vuxna.
Dessutom har ju Adama blivit gammal och skröpplig.. .
Citera
2006-12-04, 09:50
  #21
Medlem
tuborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezel
Naaa. Tiden mellan "Battlestar Galactica (1978)" och "Galactica 80 (1980)" innehåller ett tidshopp. Kommer inte ihåg på hur många år dock.

Blanda annat har de gamla hjältarna från 1978-serien bytts ut mot ungen i 1978-serien och någon mer som nu har blivit vuxna.
Dessutom har ju Adama blivit gammal och skröpplig.. .

Jo, men där är inga mystiska tidsresor inblandade (från ursprungsinläggets "Åkte dem bak i tiden eller?"). Att det däremot går ett par år mellan serierna är väl inget underligt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback