Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-03, 00:27
  #157
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lezzlie
Någon som vet något om inträde till Hästskoberget i Nora?

Hur menar du med inträde?. Hästskoberget har stått öppet förut, nu är det stängt eftersom det ska säljas. Du frågade ju i andra Örebro-tråden, räckte inte det?.
Citera
2014-03-31, 18:17
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Kan tillägga för er intresserade att på vägen mot Grythyttan från Nora så passerar ni Finnå. Ca 1 mil in på den vägen vid Finnsjöns nordvästra strand finns en gammal landningsbana för flygplan. Inga byggnader dock enligt min minnesbild.

Lajjade där med minibike som liten.

Var ligger denna landningsbana?! Har letat och letat men hittar den inte! Någon som vet nåt? PM:a!
Citera
2014-04-01, 19:07
  #159
Medlem
_Dante_s avatar
Jag åkte förbi Örebro häromdagen och såg en rätt stor och skum svampformad byggnad!
Nån som vart där och kollat upp va de kan vara?
Citera
2014-04-01, 22:56
  #160
Medlem
vwtdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lezzlie
Var ligger denna landningsbana?! Har letat och letat men hittar den inte! Någon som vet nåt? PM:a!
Jag vet var den är, dock inget att se...det är bara en några hundra meter lång grusad raksträcka halvt igenväxt.
Citera
2014-04-04, 17:02
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vwtdi
Jag vet var den är, dock inget att se...det är bara en några hundra meter lång grusad raksträcka halvt igenväxt.

Åkte dit idag innan jag hade sett ditt inlägg. Hittade den men som du säger så fanns det absolut ingenting att se. Har du nåt annat tips i närheten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback