• 5
  • 6
2025-07-19, 14:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Ovan är ytterligare ett exempel på mesiga Sverige. Så länge idioter som denna har något att säga till om, glöm lösningar på problemet.

Att hitta på nya definitioner av redan etablerade begrepp löser bara problem i din fantasivärld.
Citera
2025-07-19, 14:30
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att hitta på nya definitioner av redan etablerade begrepp löser bara problem i din fantasivärld.
Nej! Det är det som verkligen löser problem men mesiga svenskar som du är för fega för att föreslå det.
Citera
2025-07-19, 14:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Nej! Det är det som verkligen löser problem men mesiga svenskar som du är för fega för att föreslå det.

Vi som är över 15 fattar att detta är en skitdum idé som inte löser nånting.
Citera
2025-07-20, 01:31
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Vi som är över 15 fattar att detta är en skitdum idé som inte löser nånting.
"Vi"? Det heter jag, ditt jävla spån. Du talar bara för dig själv. Jag tror inte att någon annan tillåter att du för deras talar.
Jävla mjuk-kuk. Det är pga idioter som dig Sverige är förstört.
Citera
2025-07-20, 01:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
"Vi"? Det heter jag, ditt jävla spån. Du talar bara för dig själv. Jag tror inte att någon annan tillåter att du för deras talar.
Jävla mjuk-kuk. Det är pga idioter som dig Sverige är förstört.

Med vi menar jag alla som fattar att detta är ett idiotförslag. Tex Sveriges samlade juristkår.
Citera
2025-07-20, 01:46
Avstängd
tramsebyxans avatar
Det hade räckt med att stänga gränserna nu. De flesta av dem är hemma på semester.
Citera
2025-07-20, 04:15
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Med vi menar jag alla som fattar att detta är ett idiotförslag. Tex Sveriges samlade juristkår.
Du har ingen aning om vad andra tycker ditt jävla uber-spån.
Citera
2025-07-20, 04:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Du har ingen aning om vad andra tycker ditt jävla uber-spån.

Du får gärna länka till någon sakkunnig som tycker detta är en bra idé. Men det kan du givetsvis inte eftersom de som har koll på detta ämne tycker det är en idiotidé.
Citera
2025-07-20, 11:13
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Du får gärna länka till någon sakkunnig som tycker detta är en bra idé. Men det kan du givetsvis inte eftersom de som har koll på detta ämne tycker det är en idiotidé.
Jag behöver inte göra det för att veta att jag har rätt. Det är ju hur tydligt som helst att dagens system är skit, fungerar inte alls. Men jag antar du inte kan det heller.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in