2025-07-17, 00:06
Medlem
Brashears avatar
Funderar på att köra ca 6g svamp lemon tekk men undrar Hur mycket svamp det motsvarar I intensitet utan lemon tekk?
Citera
2025-07-17, 00:32
Medlem
Bara ät dem, eller koka te. Kan för mig ofta ge samma snabba påslag (10-15 minuter) som lemontek.

Eller kööööööööör!
Citera
2025-07-17, 00:36
Medlem
Minimuchers avatar
Det beror på!

Trippen blir inte starkare, men slå snabbare.

Samtidigt förändrar du symmetrin och essens av trippen. Tex Tar du citron på Penis Envy!
Så blir trippen mer likt en intensiv Copelandia tripp än en bakåtlutad djup filosofisk resa som med Penis Envy.

Med 6 gram, är du ingen van trippare så har du en så kallad Heroic dose. Du behöver inte köra citron på det.
Citera
2025-07-17, 03:20
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Och lite choklad till det
Citera
2025-07-17, 12:39
Medlem
Brashears avatar
Tack för svaren men jag har läst på nu och det ska tydligen ge en intensivare effekt.
Citera
2025-07-17, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brashear
Tack för svaren men jag har läst på nu och det ska tydligen ge en intensivare effekt.

Min egna erfarenhet är att det åtminstonde ger en lite annorlunda effekt, lite kortare möjligt mer intensivt... men om du ändå ska käka 6 gram så behöver du inte köra lemon tek.

Vill man få sin 2a svamp ge mera så rekommenderar jag istället mao inhibitor. Harmala/syrisk ruta är bra.
Citera
2025-07-29, 13:29
Moderator
kvm3s avatar
Jag använder själv citron för att korta ner onset, dvs få en tripp som sätter igång snabbare. Upplever däremot inte att det förändrar intensiteten nämnvärt.
Citera
2025-07-29, 19:19
Medlem
Jag tycker ej lemon tek är nån höjdare har alltid känt av effekten signifikant mycket mer om jag bara åt svamparna som dom är.
Citera
2025-10-03, 13:47
Avstängd
funplacess avatar
Lemon tek gör oftast att det kickar in snabbare och kan kännas skarpare i början, men inte direkt starkare totalt. Sex gram är redan en heroisk dos, så citronen gör mest att starten blir snabbspolad.
Citera
2025-10-04, 14:51
Medlem
Tripportreats avatar
För mig har lemon tek varit en game changer sen jag testade det första gången.

Det tar bort det mesta ev de problem med magen jag får av svamp, ger en snabbare men inte för intensiv onset så jag slipper det jobbiga vänteläget utan att direkt uppleva någon större skillnad i trippens duration eller intensitet.

Jag tar alltid svamp på det sättet sen jag upptäckte det.

//Tripp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in