2025-07-16, 20:08
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Tjena Flashback!

Jag har tyvärr behövt pensionera mina trogna tofflor och i ett svagt sinnestillstånd blev jag dumsnål och köpte ett par som såg ut som mina förra tofflor på lager 157 men för 150 spänn! Sjukt, tänkte jag, dom är säkert precis lika bra! tänkte jag.

Fel hade jag.

Så nu är jag återigen på jakt efter ett par bekväma tofflor åt det hållet men såhär en vecka innan löning inte skitpepp på att lägga över tusen spänn på ett par tofflor så jag undrar om ni har några tips på tofflor.

ALTERNATIVT så kan ni säga till mig att jag bara borde köpa ett par rediga birkenstocktofflor vilket jag nog egentligen redan vet men vill inte

Allt Gott
Citera
2025-07-16, 20:42
Medlem
Du vet redan svaret. Kvalitet framför kvantitet.
Citera
2025-07-16, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av rosalinjenhotwarya
Tjena Flashback!

Jag har tyvärr behövt pensionera mina trogna tofflor och i ett svagt sinnestillstånd blev jag dumsnål och köpte ett par som såg ut som mina förra tofflor på lager 157 men för 150 spänn! Sjukt, tänkte jag, dom är säkert precis lika bra! tänkte jag.

Fel hade jag.

Så nu är jag återigen på jakt efter ett par bekväma tofflor åt det hållet men såhär en vecka innan löning inte skitpepp på att lägga över tusen spänn på ett par tofflor så jag undrar om ni har några tips på tofflor.

ALTERNATIVT så kan ni säga till mig att jag bara borde köpa ett par rediga birkenstocktofflor vilket jag nog egentligen redan vet men vill inte

Allt Gott

Köp samma modell som du har haft tidigare och trivts i. Det kanske kostar en slant, men du slipper bli besviken. Men det här visste du ju redan.
Citera
2025-07-17, 06:15
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Tack för era kloka ord grabbar, det känns som att enda raka är att hugga ett par likadana som jag haft innan så jag kan överleva den kommande dödsvärmen.

Allt Gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in