2025-07-16, 06:29
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
"Tänk om kvinnor slapp vara rädda"

- det kommer ju aldrig någonsin hända så länge de aktivt tvångsmatar sig själva med "information".

Ja dom kan ju börja med att rösta för mindre våldtäkter och kvinnohat istället för MER.
Kvinnor är bra konstiga..
Citera
2025-07-16, 06:32
Medlem
F.Hansens avatar
Det hon underförstått menar är invandrarkillar, så det är bara att anmäla.
Citera
2025-07-16, 06:52
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Ett samhälle utan män vore underbart! Inga fler våldtäkter, inga fler misogyna kommentarer eller kvinnomisshandlare! Inget mer förhärskande patriarkalt förtryck! 🏳️‍🌈
Lycka till, du får då ett samhälle som brakar ihop efter ett par månader, sedan så kommer ni kvinnor att antingen frysa eller svälta till döds.
Citera
2025-07-16, 07:00
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Vänta lite nu, kvinnor våldtar kvinnor, slår kvinnor och fäller negativa kommentarer om varandra i massor.

Jag antar dessutom att ni i rättvisans namn skall börja så nära noll det går också med ett fåtal kvinnor på grottmänniska nivå och försöka utvecklas och inte minst förökas genom tiden.

För inte ska ni väl hyckla och bara dra nytta av vad männen som inte längre finns har skapat?

(Ja, jag vet att detta är ett ultratroll).
Brukar du vara rädd för kvinnor när du är ute och går på kvällen/natten?

Varför är det så svårt att förstå tanken att det skulle vara härligt helt utan män? Jag tror de flesta kvinnor har tänkt tanken någon gång. Däremot är det ju såklart bara en knasig fantasi. Inget som nånsin kommer hända på riktigt.
Vilket gör det ännu mer fascinerande (och roligt) att män tar åt sig, haha.

Det finns en anledning till att så många inte gifter sig längre etc- man MÅSTE inte längre
Citera
2025-07-16, 07:02
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Satt på toan och hade världens diarre så jag passade på att läsa aftonhoran

Bästa öppningen, jag skrattar högt till morgonkaffet, tack!

Och ja det borde vara HMF men vita män som såklart underförstått menar räknas inte som folkgrupp så det går bra att hata och förnedra oss, vi är sååååå priviligierade och onda.
Citera
2025-07-16, 07:05
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Män alltså dom beter sig som jävla apor, ... kom precis på att kvinnor också beter sig som jävla apor.

Vad är det för jävla fån som klassar "MÄN" hela skaran av dom ...

Dumheter vansinne och låg intelligens!
Citera
2025-07-16, 07:08
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
Brukar du vara rädd för kvinnor när du är ute och går på kvällen/natten?

Varför är det så svårt att förstå tanken att det skulle vara härligt helt utan män? Jag tror de flesta kvinnor har tänkt tanken någon gång. Däremot är det ju såklart bara en knasig fantasi. Inget som nånsin kommer hända på riktigt.
Vilket gör det ännu mer fascinerande (och roligt) att män tar åt sig, haha.

Det finns en anledning till att så många inte gifter sig längre etc- man MÅSTE inte längre
Du vill göra gällande att mängder av män helt enkelt är undermåliga, rent av odugliga?

Jag blir såklart skitarg av det du skriver, men måste ändå ge efter för att det är inte är hjärndöd sörja jag läser. Tvärtom kanske.
Citera
2025-07-16, 07:20
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Massor med katt-fights och gyttjebrottning
Cat fights heter det, du kan inte blanda svenska och engelska.
Hur skulle alla byggarbeten gå om det bara fanns kvinnor?
Citera
2025-07-16, 07:28
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Det hon underförstått menar är invandrarkillar, så det är bara att anmäla.

Lite så är det och det är just samma media och personer som skrikit om rasism och nazism så fort inte sverige skulle ta emot Muhammed som knackade på.

Hur många våldtäkter, strypmord, skjutningar mot helt okända osv hade vi på 70-80 talet här i landet?
Citera
2025-07-16, 07:33
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman
Hur skulle alla byggarbeten gå om det bara fanns kvinnor?

Gäller inte bara byggen men just det hade faktiskt varit kul att se. Det finns duktiga kvinnor också men tror helt ärligt inte att de skulle få ihop ett helt bygge ändå. Skulle det bli ett så skulle det vara kantat av förseningar och udda lösningar som ingen efterfrågade.

Det skulle absolut inte vara samma gäng kvinnor som påbörjade projektet och som sen fick avsluta allt då alla inte skulle kunna hålla sams.
Citera
2025-07-16, 07:34
Medlem
Blaskas avatar
Att sprida länken och generera klick var tanken med denna artikel. En ledsen kvinna som får publikt utrymme. Typ som en cirkus.
Citera
2025-07-16, 07:36
Medlem
ReijoHervonens avatar
Enbart kvinnor, hur skulle samhället fungera om alla arbetade inom offentliga sektorn och ingen skapade nytt kapital till staten? Jag misstänker att ett samhälle bestående av bara kvinnor hade blivit mycket kortvarigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in