• 1
  • 2
2025-07-16, 02:47
Medlem
Expressen beskriver dessa mäns brott mot äldre, vilket förresten är en helt rubbad handling. Att våldta åldringar är inte bara omoraliskt men också kraftigt sjukt. Varför man verkligen bör ställa frågan hur det ser ut i skallen hos dessa män...

Expressen publicerar också bilder... Man ska ju inte döma hunden efter håren, men vad kan man utröna utefter dessa mäns utseenden?

Den förste mannen ser ju indiansk ut (ugh native American) eller sydamerikansk. Han är troligen hazar då han kommer från Afghanistan... Han ger också lite gay-vibbar eller är det örhänget?

Den andre mannen ser svensk ut och har varit MP-politiker. Centerpolitiker är kända för vissa saker, kanske har mp här hittat en niche? Denna smilfink ser ut som han lider av någon sorts diagnos, typ utvecklingsstörd bonde. Man skulle av utseendet att döma kunna tro han är harmlös men tydligen inte...

Den tredje mannen. Ja, vad ska man säga? Han har ett svenskklingade namn, men ser åtminstone på bilden, inte svensk ut. Han är en av dem som har flest bevisade våldtäkter av äldre bakom sig. Han har också varit politiker, i detta fallet lokalpolitiker för M. Hans utseende är intressant, då han till skillnad från de andra, faktiskt ser bra ut. Det finns dock något lite diaboliskt över hans ögon och utseende som helhet. Som om han med glädje skulle hänge sig åt vilka perversiteter som helst, med ett leende på läpparna.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...i-aldrevarden/

Så vad anser ni om dessa män, deras utseenden, brott och bakgrunder? Kan något utrönas av hur de ser ut, eller stämmer talesättet som citeras i början av inlägget? Och gör Expressen rätt som publicerar deras bilder?

Vad tycker ni?

Edit: Fanns förresten en till bild på den tredje mannen där hans hud ser mycket mörkare ut. Där ser man han måste ursprungligen komma från Indien eller något land i regionen. Han ser konstigt nog också lite indiansk ut på bilden. Alltså inte indier utan indian...
Senast redigerad av Snobird 2025-07-16 kl. 03:45.
Citera
2025-07-16, 03:43
Medlem
Den tredje mannen har också dömts för innehav av grövre barnporr och har även snott många iPhones och iPads och annan hemelektronik. Det sistnämnda troligen hemma hos äldre...

Oroväckande 2 av dessa män varit politiker. Fler män dömda eller åtalade för denna sortens brott tas också upp i artikeln.
Citera
2025-07-16, 03:50
Medlem
just afghaner är lite speciella i sin syn på sex.

iran skickar ut dom ur landet och pakistan blev trött på våldtäkter,kriminalitet,droger,misär och att afghanerna tagit över vissa städer och tror de äger landet så de skickade ut 1,5miljoner ur landet.

den där andreas melin tror jag nästan också kan vara afghan som antagligen bott i indien eller pakistan och sen bytt namn här eller om han e adopterad.
Citera
2025-07-16, 07:02
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Bastarder, men man kan långt ifrån säga att alla av en viss ras eller sopigt utseende, majoriteten är nog inavlade och ser för jävliga ut men det finns rätt ånga "snygga" välklädda med ordnat liv som beter sig extremt illa.
Citera
2025-07-16, 09:51
Medlem
Stark-Senaps avatar
Hahaha. Tog mig lång tid att fatta rubriken. "Äldre-våldtäktsmän".

Men TS har ju skrivit helt korrekt, enligt hur svenska språket ser ut idag.
Jag är gammal nog att komma ihåg när gamlingar var just gamla. Men se det var det sedan slut på. Tydligen diskriminerande, så de blev äldre istället. Kalhyggen blev föryngringsytor och städerskan blev golvkosmetolog. Osv. Bara det att även en femåring är äldre än sin treårige bror. Och denna trådstarten visar ju tydligt hur CP detta nyspråk är och vad det leder till.

Inte mycket inom det förhatliga woke som jag är emot, men detta språk-trams är ju fan helt sjukt.

Eloge till TS som genom konsekvens tydligt visar på just detta.

Sorry för OT, men jag kunde inte låta bli.
Citera
2025-07-16, 11:27
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
En sak är säker, den här artikeln hade aldrig sett dagens ljus hos DN, SVT, SR och Aftonbladet i alla fall.
Citera
2025-07-17, 01:16
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Expressen beskriver dessa mäns brott mot äldre, vilket förresten är en helt rubbad handling. Att våldta åldringar är inte bara omoraliskt men också kraftigt sjukt. Varför man verkligen bör ställa frågan hur det ser ut i skallen hos dessa män...

Expressen publicerar också bilder... Man ska ju inte döma hunden efter håren, men vad kan man utröna utefter dessa mäns utseenden?

Den förste mannen ser ju indiansk ut (ugh native American) eller sydamerikansk. Han är troligen hazar då han kommer från Afghanistan... Han ger också lite gay-vibbar eller är det örhänget?

Den andre mannen ser svensk ut och har varit MP-politiker. Centerpolitiker är kända för vissa saker, kanske har mp här hittat en niche? Denna smilfink ser ut som han lider av någon sorts diagnos, typ utvecklingsstörd bonde. Man skulle av utseendet att döma kunna tro han är harmlös men tydligen inte...

Den tredje mannen. Ja, vad ska man säga? Han har ett svenskklingade namn, men ser åtminstone på bilden, inte svensk ut. Han är en av dem som har flest bevisade våldtäkter av äldre bakom sig. Han har också varit politiker, i detta fallet lokalpolitiker för M. Hans utseende är intressant, då han till skillnad från de andra, faktiskt ser bra ut. Det finns dock något lite diaboliskt över hans ögon och utseende som helhet. Som om han med glädje skulle hänge sig åt vilka perversiteter som helst, med ett leende på läpparna.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...i-aldrevarden/

Så vad anser ni om dessa män, deras utseenden, brott och bakgrunder? Kan något utrönas av hur de ser ut, eller stämmer talesättet som citeras i början av inlägget? Och gör Expressen rätt som publicerar deras bilder?

Vad tycker ni?

Edit: Fanns förresten en till bild på den tredje mannen där hans hud ser mycket mörkare ut. Där ser man han måste ursprungligen komma från Indien eller något land i regionen. Han ser konstigt nog också lite indiansk ut på bilden. Alltså inte indier utan indian...

Den förste är afghan. Den andre är spanjor/mexikan. Den tredje är adopterad från Sydamerika.
Citera
2025-07-17, 01:26
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Den förste är afghan. Den andre är spanjor/mexikan. Den tredje är adopterad från Sydamerika.

Inte en svensk någonstans att skåda. I Sverige. Expressen-sommarvikarien lär däremot snart få sparken.
Citera
2025-07-17, 01:32
Medlem
Merwinnas avatar
Alla tre är alltså mörka utlänningar (oavsett namn, sådana kan bytas). Varför är jag inte förvånad? Svenska män är ytterst sällan så här råa och hänsynslösa och falska.

En sak jag undrar över i sådana här fall: stoppar dessa män i allt som finns tillgängligt (för att vara lite vulgär), eller har de en pervers sexuell dragning till just äldre? För det är ju lite märkligt annars, att män i 30-årsåldern kan tycka att kvinnor över 80 duger att sättas på, samtidigt som många änkor och frånskilda kvinnor som bara är 50-55 upptäcker att partnermarknaden är stängd, då de jämnåriga männen vill ha kvinnor som är max 40 (och helst max 30, men dem får de ytterst sällan). Något är ju klart skevt här.
Citera
2025-07-17, 01:43
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Alla tre är alltså mörka utlänningar (oavsett namn, sådana kan bytas). Varför är jag inte förvånad? Svenska män är ytterst sällan så här råa och hänsynslösa och falska.

En sak jag undrar över i sådana här fall: stoppar dessa män i allt som finns tillgängligt (för att vara lite vulgär), eller har de en pervers sexuell dragning till just äldre? För det är ju lite märkligt annars, att män i 30-årsåldern kan tycka att kvinnor över 80 duger att sättas på, samtidigt som många änkor och frånskilda kvinnor som bara är 50-55 upptäcker att partnermarknaden är stängd, då de jämnåriga männen vill ha kvinnor som är max 40 (och helst max 30, men dem får de ytterst sällan). Något är ju klart skevt här.

De ger sig på svaga offer. Precis som alla våldtäktsmän. Med benäget bistånd av kommunalanställda batikhäxor som tycker att det finaste de kan anställa är hazarer med jävligt oklar bakgrund och alla som har mörk hud. Det kan inte bli bättre än så i deras föreställningsvärld. Oavsett om de kan svenska eller inte. Oavsett om de våldtar eller inte.
Citera
2025-07-17, 01:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
De ger sig på svaga offer. Precis som alla våldtäktsmän. Med benäget bistånd av kommunalanställda batikhäxor som tycker att det finaste de kan anställa är hazarer med jävligt oklar bakgrund och alla som har mörk hud. Det kan inte bli bättre än så i deras föreställningsvärld. Oavsett om de kan svenska eller inte. Oavsett om de våldtar eller inte.

Ja, jag förstår det där med svaga offer... Men de måste ju ändå "få upp den" (för att uttrycka mig vulgärt igen). Men kan man sätta på en kamel eller ett får så går det kanske lika bra med en 85-årig tant? Som sagt, svenskar skulle inte ens KUNNA göra det här, rent fysiskt.
Citera
2025-07-17, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, jag förstår det där med svaga offer... Men de måste ju ändå "få upp den" (för att uttrycka mig vulgärt igen). Men kan man sätta på en kamel eller ett får så går det kanske lika bra med en 85-årig tant? Som sagt, svenskar skulle inte ens KUNNA göra det här, rent fysiskt.

Det finns en hel del som finner kvinnor i 70-85 årsåldern attraktiva.
Jag har själv träffat många kvinnor i den åldern som jag tyckt var väldigt attraktiva och inte skulle haft något emot ett sexuellt förhållande.
Pratade för ett par veckor sedan med en kvinna som var 91, men som såg betydligt yngre ut.

För att undvika missförstånd så pratar jag naturligtvis om samtyckande relationer och inget annat.

Alla är ju inte enbart attraherade av yngre tjejer och kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in