2025-07-09, 11:07
Medlem
Har bankid på fil och beställde ett nytt kort i måndags inne hos min bank ( mitt gamla hade blivit obrukbart)
Någon som har en aning om hu länge jag måste vänta på ett nytt?
Citera
2025-07-09, 11:30
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
Har bankid på fil och beställde ett nytt kort i måndags inne hos min bank ( mitt gamla hade blivit obrukbart)

10 bankdagar
Citera
2025-07-09, 11:36
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
För det fysiska kortet 4-7 arbetsdagar. Digitalt kort kan du använda direkt i Google Wallet.
Citera
2025-07-09, 12:14
Medlem
Citat:
Varför skriver du rubriken som ett cp?
Citera
2025-07-09, 14:56
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Varför skriver du rubriken som ett cp?
Ser helt stört ut. Jag är också nyfiken.
Citera
2025-07-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
För det fysiska kortet 4-7 arbetsdagar. Digitalt kort kan du använda direkt i Google Wallet.

Är säkert olika för resp bank. På min bank tar det 4 dagar. Förmodar att TS menar kortet till bankdosan som hen använder vid inloggning till internetbanken via sin dator. Varför blanda in Google Wallet i det?
Citera
2025-07-10, 12:00
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Är säkert olika för resp bank. På min bank tar det 4 dagar. Förmodar att TS menar kortet till bankdosan som hen använder vid inloggning till internetbanken via sin dator. Varför blanda in Google Wallet i det?
Inte vet jag vad TS ska ha sitt kort till! Menar du att det inte kan användas direkt i Google Wallet?
Vem fan sitter och pular med dosa och kort för att logga in i banken, när det finns mobilt BankID?
Citera
2025-07-10, 12:24
Medlem
Citat:
Inte vet jag vad TS ska ha sitt kort till! Menar du att det inte kan användas direkt i Google Wallet?
Vem fan sitter och pular med dosa och kort för att logga in i banken, när det finns mobilt BankID?

Förmodligen många äldre. Möjligen nyttja TS inte någon smartphone över huvud taget.
Citera
2025-07-13, 12:04
Medlem
Citat:
Tack för all hjälp!
Tog tre dagar innan det fysiska kortet kom, så du prickade rätt med din prognos. Men pinkoden väntar jag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in