Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-26, 16:51
  #217
Medlem
Tänkte köpa ett par Dr. Martens, tänkte köra lite skinhead stil (är ej nazist). Min fråga är då om 10 eller 14 håls kängor är bäst till denna stil?
Citera
2021-06-26, 16:54
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkol.kenta
Tänkte köpa ett par Dr. Martens, tänkte köra lite skinhead stil (är ej nazist). Min fråga är då om 10 eller 14 håls kängor är bäst till denna stil?


10 håls alla dagar i veckan.
Citera
2021-07-15, 17:39
  #219
Medlem
Senil-with-styles avatar
Tänkte köpa sandaler från Dr. Martens, har tittat lite och ögat har fastna för "SOLOMAN LEATHER STRAP SANDALS".

Har Dr. Martens någon annan modell av sandaler som är bättre eller är det den ovannämnda jag ska köra på?
Citera
2021-08-06, 20:02
  #220
Medlem
StekplankAmbross avatar
Det par röda doc martens jag brukade bära var helt ok (not good not terrible) men det var precis innan alla vänster/hipster snorungar skulle ha dom. Det var lite trist då man förut bar historia (engelska subkulturer) på fötterna, nu blev det uniformen för miljöpartister med tygväskor och upprullade mössor
Citera
2021-10-22, 22:25
  #221
Medlem
SmokeFrees avatar
Hur höga är Sulorna på Dr Martens? Hur längre blir man i dem?
Citera
2022-05-26, 17:55
  #222
Medlem
Aroda Stockholm har ju bla Dr Martens modell 1460 billigt nu.
Är sugen på att beställa ett par men osäker om storlek. Jag brukar ha 44 eller 45 på de flesta skor.
Har hört att Dr Martens ofta är stora i storlekarna.
Har även hört att de asien-tillverkade kan vara olika stora i storlekarna på samma modell beroende på vart i Asien de är gjorda.
Någon som råkar ha koll på de 1460 som Aroda Stockholm har?
Citera
2022-06-10, 00:58
  #223
Medlem
Hegamons avatar
Jag köpte ett par Dr Martens tillverkade i Vietnam. Helt otroligt dålig kvalitet. Det är ett antal år sedan. Men skinnet har torkat ut och spruckit. Sulorna är samma material som badbollar är tillverkade i.

Möjligen att serien Made in England är bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback