Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-25, 20:34
  #1
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Har vi undersökt antalet bögar här på FB någon gång? Skitsamma...det anländer ju nya medlemmar hela tiden så vi kan ju göra det igen. Dessutom kan vi nu komplettera studien med lite andra frågor för att göra den mer intressant.

Alltså...följande frågor är aktuella i den här tråden:
(Är det någon som har fler frågor så varsågoda!)

Är du bög?

När blev du medveten om det?

Vet din närmaste omgivning om det?

Dina upplevelser av att komma ut ur garderoben? Andras reaktioner?

Hur ser du på framtiden, vad gäller familj, barn etc?

Tycker du att det är krångligt att vara bög (med tanke på samhällsklimatet m.m)? Hade du hellre varit hetero?


Och nej...homosexuella tjejer och låtsasbögar får inte svara. Jag är inte intresserad av ert trams. Frågorna är bara till för riktiga bögar!
Citera
2006-04-28, 18:39
  #2
Medlem
Ljungborgs avatar
... och efter lite enkel huvudräkning kom jag fram till att det finns 0 (noll) bögar på FB.
Citera
2006-04-28, 19:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungborg
... och efter lite enkel huvudräkning kom jag fram till att det finns 0 (noll) bögar på FB.
Om jag inte missminner mig så finns det en bisexuell här i alla fall, men det kanske inte räknas
Citera
2006-04-28, 19:08
  #4
Medlem
klart det finns, mahutma_homo och gay_man t ex, och pluxor (pedofiler är väl oftast bögar ?)

men jag borde väl hålla käften och låta dem svara själva förstås
Citera
2006-04-28, 19:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
klart det finns, mahutma_homo och gay_man t ex, och pluxor (pedofiler är väl oftast bögar ?)

men jag borde väl hålla käften och låta dem svara själva förstås
Pluxor har sagt att han är en heterofilpedofil Kan man säga så?
gay_man har jag för mig att han skrivit att han inte var bög trots namnet, men jag ska inte svära på att det är sant, jag kan ha fel ibland
Citera
2006-04-28, 19:13
  #6
Medlem
Flash Pecketts avatar
Jag har endast testat, men det var inget för mig.
Citera
2006-04-28, 19:13
  #7
Medlem
Truxas avatar
Jag vet några stycken som i loungetrådar har sagt att dom gärna vill testa ångande killsex.
Eller nja... Riktigt så uttryckte dom sig väl inte, men tanken fanns där.
Citera
2006-04-28, 19:18
  #8
Medlem
Räknas Bisexualitet?
Citera
2006-04-28, 19:19
  #9
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garf
Räknas Bisexualitet?


Jag hoppas inte Daddy tar illa upp om jag tar mig friheten att svara JA.
Citera
2006-04-28, 19:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garf
Räknas Bisexualitet?
Det var dig jag tänkte på
Vet inte om man räknas till bög då
Citera
2006-04-28, 19:22
  #11
Avatarolog
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garf
Räknas Bisexualitet?

Nja, finns väl inget som heter bisexuell? Det är bara ni förvirrade själar som inte kan bestämma er ifall ni vill doppa i slidan eller få en stock i baken alt ge någon annan stock i baken. Det är som att få frågan gillar du choklad eller vanilj bäst och man säger, jag gillar båda lika mycket.

Nej, tror inte att det finns något som heter bisexualitet, bara öppensinnade egon som vill ha allt och allt, ni som inte vill utesluta något. Personer som i verkliga livet inte kan göra val. Vilket smittar sig på sexualiteten.
Citera
2006-04-28, 19:23
  #12
Medlem
Nirps avatar
Bara för att nämna någon så tror jag att Hyland är bög, baserat på hans tråd där han postar könsbilder...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback