2025-07-03, 17:11
Medlem
LexSinners avatar
Jag kollade imorse på porr från "BrokenSluts" och först nu kom jag att tänka på namnet på studion. Dom ville alltså kalla sig själva för "BrokenSluts", alltså locka till sig kunder som tycker att det låter aptitligt. Jag såg nyss på ett klipp från "StolenChildhood" som är bland det grövsta och sexigaste jag sett men efter jag runkat så tänkte jag bara... Vad fan, dessa studios har namn som om dom vill locka till sig monster, och dom har lockat mig... Är jag ett monster?
Citera
2025-07-03, 17:20
Medlem
Bone Collectors avatar
Självskadebeteende och sexmissbruk är två sidor av samma mynt.
Citera
2025-07-03, 17:31
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Självskadebeteende och sexmissbruk är två sidor av samma mynt.
Räknas porrmissbruk till sexmissbruk? För jag ser på massor av porr men jag har aldrig haft sex
Citera
2025-07-03, 19:19
Medlem
Det är bara trasiga tjejer som sysslar med porr och ja det är inte nyttigt att kolla på.
/ Porrberoende
Citera
2025-07-03, 21:27
Moderator
Neksnors avatar
Det handlar väl om att "algoritmen" lär sig var olika konsumenter gillar och sedan matar dem sådant? Jag har inte märkt att det som nämns i rubriken skulle vara särskilt vanligt.
Citera
2025-07-04, 14:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Räknas porrmissbruk till sexmissbruk? För jag ser på massor av porr men jag har aldrig haft sex

Missbruk är missbruk oavsett om det gäller mat, sex eller porr
Citera
2025-07-04, 15:37
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Missbruk är missbruk oavsett om det gäller mat, sex eller porr
Ja men jag säger ju hellre att jag är en sexmissbrukare då det låter som att jag haft sex då
Citera
2025-07-05, 10:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ja men jag säger ju hellre att jag är en sexmissbrukare då det låter som att jag haft sex då

Pest eller kolera, missbruk är inte att föredra
Citera
2025-07-07, 20:54
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Jag kollade imorse på porr från "BrokenSluts" och först nu kom jag att tänka på namnet på studion. Dom ville alltså kalla sig själva för "BrokenSluts", alltså locka till sig kunder som tycker att det låter aptitligt. Jag såg nyss på ett klipp från "StolenChildhood" som är bland det grövsta och sexigaste jag sett men efter jag runkat så tänkte jag bara... Vad fan, dessa studios har namn som om dom vill locka till sig monster, och dom har lockat mig... Är jag ett monster?
Broken, destroyed, osv är menat att betyda och antyda "hardcore" sex. Inte snällt missionären eller mjukare porr riktat mot kvinnor eller par. Ja varför gör de det? För att det finns de som betalar för detta. Så de tjänar pengar på att spela in. Och varför gör kvinnorna detta? För att de får betalt.

och om du är ett monster? Ja, varför inte? Eller så är du inte det. Vad är definitionen av ett monster?
Citera
2025-08-19, 21:42
Medlem
liernos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Broken, destroyed, osv är menat att betyda och antyda "hardcore" sex. Inte snällt missionären eller mjukare porr riktat mot kvinnor eller par. Ja varför gör de det? För att det finns de som betalar för detta. Så de tjänar pengar på att spela in. Och varför gör kvinnorna detta? För att de får betalt.

och om du är ett monster? Ja, varför inte? Eller så är du inte det. Vad är definitionen av ett monster?

Precis. Många som gillar tjejjer som är skräckslagna, som skäms, som får ont, som hatar att få sperma och piss i fejset m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in