• 8
  • 9
2018-07-21, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Jo. Rykten från avhoppade medlemmar gör gällande Scientologikyrkan vid något tillfälle de trodde att han skulle hoppa av satte samman en liten svart-bok om hans liv vilken skulle omöjliggöra en fortsatt karriär och försöka ge honom ytterst låg trovärdighet i fall han någonsin kritiserade scientology.

Precis som när en kändis lämnar scientology och får en ytterst personlig hat-websida på nätet, med uppgifter tagna direkt ur den s.k. heliga bikten -Auditeringen vilka uppgifter påstås vara strikt hemliga och personliga. https://www.dailymotion.com/playlist/x514hg Leah Remini Scientology and the aftermath.

Det verkar dock vara ett tvåvägs äktenskap, för John Travlota verkar ha god hjälp av Scientologins advokater när det gäller att hålla en hel del saker stångna, tex rykten om hans homosexualitet.
Ah har sett några enstaka avsnitt med Remini, riktigt intressant. Ska ta mig an hela i sommar, gillade även Louis theroux's film.
Citera
2019-08-19, 20:40
Medlem
smoerreboms avatar
Nån som vet varför hans sida på IMDB är så konstig? Den verkar vara ihopsatt av nån som inte gillar honom.

Söker man på Travolta i sökfältet så kommer det automatiskt upp John Travolta Battlefield Earth
Går man in på sidan är första bilden från den filmen

Tittar man längre ner på known for så är det Battlefield Earth, Hairspray, Face Off och Get Shorty

Alltså inte Saturday Night Fever, Grease, Pulp Fiction och Blow Out som en normal IMDB-medarbetare hade lagt dit.
Citera
2019-08-19, 21:23
Medlem
schizophrenias avatar
Grabbarna i bandet Gyllene divor från Stockholm spelade 1981 in låten "Jag är kär i John Travolta". De förstod väl hur det låg till redan då.

Låten kan lyssnas till här.

Edit: Låtskrivaren till låten ovan är för övrigt Måns Gahrton, brorson till politikern Per Gahrton. Måns är för övrigt tillsammans med Johan Unenge den som ligger bakom Eva & Adam -- ursprungligen en tecknad serie i Kamratposten, som senare blev elva seriealbum, tio kapitelböcker, två tv-serier och en långfilm (Fyra födelsedagar och ett fiasko).
Senast redigerad av schizophrenia 2019-08-19 kl. 21:38.
Citera
2023-05-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vondodenburg
nu har det slutgiltliga beviset kommit på att travolta är homosexuell,
http://open.spotify.com/album/7j9Dt096klei6wlnuRTPKi
Haha sant! Två avdankade kändisar.
Citera
2024-02-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Grabbarna i bandet Gyllene divor från Stockholm spelade 1981 in låten "Jag är kär i John Travolta". De förstod väl hur det låg till redan då.

Låten kan lyssnas till här.

Edit: Låtskrivaren till låten ovan är för övrigt Måns Gahrton, brorson till politikern Per Gahrton. Måns är för övrigt tillsammans med Johan Unenge den som ligger bakom Eva & Adam -- ursprungligen en tecknad serie i Kamratposten, som senare blev elva seriealbum, tio kapitelböcker, två tv-serier och en långfilm (Fyra födelsedagar och ett fiasko).
Under några år på 1970-tal var han nog en viktig tonårsidol oavsett kön och läggning. Jag kan nästan oavsett humör m m slänga på Grease när jag känner för att bli road.

Han fyller 70 år idag så här är en liten videohyllning med blandade filmer.
Rollen i 2007s remake av ohn Waters Hairspray visar att han inte bara vill vara stilig....
Nu blev jag sugen att se Face/Off .....och ev Battle Field Earth.
Citera
2024-02-19, 06:07
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Under några år på 1970-tal var han nog en viktig tonårsidol oavsett kön och läggning. Jag kan nästan oavsett humör m m slänga på Grease när jag känner för att bli road.

Rollen i 2007s remake av ohn Waters Hairspray visar att han inte bara vill vara stilig....

Han var krypto-homo i en tid då man inte riktigt kunde vara öppet homo i film, tycker jag nog bäst beskriver en del av hans alster.

När Greese kom var att knacka bög folksport i Sverige t.ex.
Citera
2025-09-02, 18:11
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans

Jäklar vad bra han såg ut i helrakad frippa.
Visste inte att han blivit hel- flintis då han ju alltid haft sådant karaktäristiskt hår. Men det var verkligen bortkastat med perukerna, han såg ju bättre ut i helskägget och skalligt kranium, det t.om föryngrade honom (karln ser ju ut att vara 55). Såg nyligen en av hans ostigaste rullar, Face/off. Minns den som hur frän som helst från när jag såg den på ett kalas hos en klasskompis när den fanns på VHS, men den var verkligen medioker att se idag.
Senast redigerad av MrMario 2025-09-02 kl. 18:14.
Citera
2025-09-06, 11:55
Medlem
Det har ryktats länge om hans sexuella läggning men vad jag vet har inte inte blivit bevisat?
Det har väl kommit upp någon då och då som "varit ihop" med John men utan bevis.
Många gånger har väl personerna velat ha betalt för intervjuer där de "avslöjar" John?
Citera
2025-09-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Det har ryktats länge om hans sexuella läggning men vad jag vet har inte inte blivit bevisat?
Det har väl kommit upp någon då och då som "varit ihop" med John men utan bevis.
Många gånger har väl personerna velat ha betalt för intervjuer där de "avslöjar" John?
Bildbevis finns dock när han kysser en snubbe på munnen, vilket han ursäktade med att det är så han hälsar på alla sina vänner. Jag personligen är tämligen övertygad om att Travolta i varje fall är Bi.
Citera
2025-09-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderbow
Bildbevis finns dock när han kysser en snubbe på munnen, vilket han ursäktade med att det är så han hälsar på alla sina vänner. Jag personligen är tämligen övertygad om att Travolta i varje fall är Bi.

Allt är möjligt!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in