• 1
  • 2
2025-06-26, 09:44
Medlem
Jag tänkte att vi kör en omröstning om saken. Jag tycker att det är för mycket sånt.
Citera
2025-06-26, 09:51
Medlem
Hoppas det blir fler. Älskar att se konservativa gråta över det
Citera
2025-06-26, 09:51
Medlem
Alldeles för få, skulle behövas många flera.
Citera
2025-06-26, 09:53
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenbenny23
Jag tänkte att vi kör en omröstning om saken. Jag tycker att det är för mycket sånt.

Redan en bög på svensk TV vore för många.

Gäller för övrigt fler företeelser.

I Kongo är det naturligt och helt OK med med negrer i rutan. I Sverige är en neger i rutan för många, även om det kan tillåtas i naturprogram från Afrika
Citera
2025-06-26, 09:55
Citat:

Med tanke på hur PK och Woke dessa skattefinansierade tv kanaler är känner jag spontant at de har överraskande liten skara av bögar transor blattar men det är ju så med den typen av vänsteraktivism. De stödjer invandrare bögar transor på avstånd men vill själva ha så lite som möjligt med dessa människor att göra i verkligheten.
Citera
2025-06-26, 09:57
Medlem
Det vore väl bra om vi kom till en punkt där sexuell läggning inte påverkar ens chanser att synas i tv. Förr fick du ligga lågt med bögeriet för att få vara i rutan. Nu står det väl högst på cv:t.
Citera
2025-06-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Med tanke på hur PK och Woke dessa skattefinansierade tv kanaler är känner jag spontant at de har överraskande liten skara av bögar transor blattar men det är ju så med den typen av vänsteraktivism. De stödjer invandrare bögar transor på avstånd men vill själva ha så lite som möjligt med dessa människor att göra i verkligheten.

OK, men hur röstar du då? Fler eller färre?
Citera
2025-06-26, 10:09
Citat:
OK, men hur röstar du då? Fler eller färre?

Burn them all.....
Citera
2025-06-26, 10:12
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Kan dom uppföra sig så skiter jag i vilket men han bögmongot som var programledare under Melodifestivalen ex borde bannlysas från tv-rutan.
Alexander Bard däremot borde fan få mer tid i rutan.
Citera
2025-06-26, 10:23
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Kan dom uppföra sig så skiter jag i vilket men han bögmongot som var programledare under Melodifestivalen ex borde bannlysas från tv-rutan.
Alexander Bard däremot borde fan få mer tid i rutan.

du tycker alltså att Bard borde få mer tid på tv? som att det inte räcker med tomten redan?!
Citera
2025-06-26, 10:36
Medlem
Gay is the new straight, böga på bara👍
Citera
2025-06-26, 10:52
Medlem
Då ska vi se, så här ser ställningen ut just nu:

Färre: 5

Fler: 3

Oklart (blankröst?): 1
Citera